Brands4friends: Θα βρει άραγε αγοραστή η θυγατρική της eBay;

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας γιορτάζει φέτος το γερμανικό Shopping Club Brands4friends, το οποίο σήμερα προσπαθεί κάτω από την ομπρέλα της eBay να επιβιώσει μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι πωλήσεις της για το 2016 ανέρχονται στα 124 εκατ. ευρώ (via excitingcommerce), κατέχοντας την τρίτη θέση στη Γερμανία, μετά την Zalando Lounge και τη Limango. Σε αντίθεση με τις παραπάνω εταιρείες, η θυγατρική της eBay με έδρα το Βερολίνο επικεντρώνεται αποκλειστικά στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία και Αυστρία).

Η Brands4friends απαριθμεί οκτώ εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη σε 15 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ πρόσφατα o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Philipp Rossner ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα λανσάρει δικό της πρόγραμμα πιστότητας.

Στη διεθνή αγορά, η συγκεντροποίηση των Shopping Clubs σε λιγότερες επιχειρήσεις επιταχύνεται με ταχύ ρυθμό (Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“) και αυτή τη στιγμή, αρκετά (μικρότερα) ευρωπαϊκά Shopping Club αναζητούν νέους ιδιοκτήτες / επενδυτές (Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την ιταλική Saldiprivati έναντι μεγίστου τιμήματος 38 εκατ. ευρώ).

Εύλογα, λοιπόν, τίθεται το ερώτημα: Θα βρει άραγε αγοραστή η θυγατρική της eBay και σε ποια τιμή;

Με το παρόν και το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος), όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d