Η Takeoff Technologies σκοπεύει να αλλάξει ριζικά την αγορά των online super market

Η αμερικανική νεοφυής εταιρεία Takeoff Technologies, η οποία αναπτύσσει πλήρως αυτοματοποιημένα κέντρα Micro-Fulfilment, σκοπεύει να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και ιδιαίτερα αυτών που θέλουν να ασχοληθούν με το e-Food.

Το βασικό στοιχείο της νέας προσέγγισης είναι η διάρθρωση των μίνι-αποθηκών, μέσα στις οποίες τα προϊόντα στοιβάζονται κάθετα μεταξύ τους, ενώ η συλλογή των παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται μέσω ρομπότ.

Σύμφωνα με την παραπάνω εταιρεία, υπολογίζεται ότι επιτυγχάνεται έτσι εξοικονόμηση χώρου αποθήκευσης κατά 90% έναντι μιας παραδοσιακής αποθήκης σουπερμάρκετ. Ως εκ τούτου, οι αποθήκες μπορούν να στηθούν πιο εύκολα συγκριτικά  στα υφιστάμενα καταστήματα των συνεργατών.

Η τεχνολογία OSR Shuttle-System προέρχεται από την αυστριακή Knapp. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει χώρο συνολικής εκτάσης 3.500 τ. μ., για είκοσι δύο χιλιάδες αποθηκευμένους κωδικούς προϊόντων.  Μάλιστα, η ίδια προσφέρει διαφορετικές ζώνες θερμοκρασίας για διαχείριση διαφορετικών προϊόντων, όπως φρέσκα και κατεψυγμένα προϊόντα, συσκευασμένα προϊόντα και προϊόντα προσωπικής υγιεινής.

Ενδεικτικά η διαδικασία λειτουργίας του συστήματος έχει ως εξής:

  1. Ο πελάτης – καταναλωτής παραγγέλνει, μέσω μιας εφαρμογής του κινητού τηλεφώνου του, διάφορα είδη σουπερμάρκετ
  2. Στη συνέχεια η παραγγελία του διεκπεραιώνεται αυτόματα στα κέντρα Micro-Fulfilment
  3. Σε διάστημα 30 λεπτών ο πελάτης μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του προσωπικά από το κατάστημα της αρεσκείας του ή εναλλακτικά να την παραλάβει στον χώρο του, σε διάστημα δύο ωρών

Η Takeoff Technologies έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους περί των δέκα εκατ. δολαρίων.

Η καινοτόμος προσέγγιση αυτοματοποιημένης διαχείρισης στις παραγγελίες ειδών σουπερμάρκετ της Takeoff Technologies έρχεται να ακολουθήσει αυτή της Amazon Fresh Pickup και της Picnic (Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food, Innovation, Logistics, On-Demand Commerce, Trends

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: