reBuy: Έσπασε το φράγμα των εκατό εκατ. ευρώ σε πωλήσεις

Μετά τη Momox (Momox: Πωλήσεις 150 εκατ. ευρώ για το 2016 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων), μια ακόμα γερμανική πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων έσπασε το φράγμα των εκατό εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το 2017. Πρόκειται για την πλατφόρμα reBuy, η οποία πέρυσι εμφάνισε για πρώτη φορά στην ιστορία της κέρδη.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι πριν περίπου έξι χρόνια, η Media-Saturn είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της reBuy, αλλά τελικά η συνεργασία δεν καρποφόρησε. Μάλιστα, λίγο καιρό αργότερα, η Media-Saturn προχώρησε σε εξαγορά μειοψηφικού πακέτου της Flip4New (Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις).

H reBuy δραστηριοποιείται σε τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία και Ολλανδία) και απασχολεί 500 άτομα προσωπικό.

Πρόσφατα σάς είχα παρουσιάσει την πρακτική της ελβετικής Digitec Galaxus (Digitec Galaxus: Παράδειγμα προς μίμηση για τους έλληνες εμπόρους η εφαρμογή του Re-Commerce στον κλάδο των Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών) μέσω της οποίας οι πλατφόρμες της από B2C (Business to Consumer) γίνονται και C2C (Consumer to Consumer).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Recommerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: