Μετά τη Momox (Momox: Πωλήσεις 150 εκατ. ευρώ για το 2016 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων), μια ακόμα γερμανική πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων έσπασε το φράγμα των εκατό εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το 2017. Πρόκειται για την πλατφόρμα reBuy, η οποία πέρυσι εμφάνισε για πρώτη φορά στην ιστορία της κέρδη.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι πριν περίπου έξι χρόνια, η Media-Saturn είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της reBuy, αλλά τελικά η συνεργασία δεν καρποφόρησε. Μάλιστα, λίγο καιρό αργότερα, η Media-Saturn προχώρησε σε εξαγορά μειοψηφικού πακέτου της Flip4New (Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις).
H reBuy δραστηριοποιείται σε τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία και Ολλανδία) και απασχολεί 500 άτομα προσωπικό.
Πρόσφατα σάς είχα παρουσιάσει την πρακτική της ελβετικής Digitec Galaxus (Digitec Galaxus: Παράδειγμα προς μίμηση για τους έλληνες εμπόρους η εφαρμογή του Re-Commerce στον κλάδο των Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών) μέσω της οποίας οι πλατφόρμες της από B2C (Business to Consumer) γίνονται και C2C (Consumer to Consumer).
Σχετικά άρθρα:
- H Poshmark έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 87,5 εκατ. δολαρίων
- Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας
- Momox: Πωλήσεις 150 εκατ. ευρώ για το 2016 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Momox: Αύξηση τζίρου κατά 50% στα 120 εκατ. ευρώ
- Momox: Πωλήσεις 80 εκατ. ευρώ για το 2014 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Recommerce
Απάντηση