Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες (η χρήση υλικών αγαθών και όχι η κτήση τους θα είναι πλέον το ζητούμενο) προωθούν την ανάπτυξη της τάσης του Re-Commerce (Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων). Το παραπάνω επιχειρηματικό μοντέλο βρήκε πρόσφατα μια ενδιαφέρον εφαρμογή και στον κλάδο των επίπλων.
Ειδικότερα, η αμερικανική νεοφυής Furnishare προσφέρει στην πόλη της Νέας Υόρκης μια υπηρεσία-πλατφόρμα αγοράς και μεταπώλησης επώνυμων μεταχειρισμένων επίπλων. Το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς εκτιμάται στα 10 δισ. δολάρια περίπου.
Με αφορμή την είσπραξη επενδυτικών κεφαλαίων υψηλού επιχειρηματικού κινδύνου ύψους δύο εκατ. δολαρίων, ο ιδρυτής της επιχείρησης, ο Alpay Koralturk, έδωσε μια ενδιαφέρον συνέντευξη (This NYC Startup Raised $2M to Solve This NYC Furniture Crisis) σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο της Furnishare και τις προκλήσεις ανεύρεσης επενδυτών.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της βραβευμένης Chairish, ενώ είχα αναφερθεί εκτενέστερα τόσο στο επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce όσο και στην αγορά του επίπλου μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σχετικά άρθρα:
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- reBuy: Έσπασε το φράγμα των εκατό εκατ. ευρώ σε πωλήσεις
- H Poshmark έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 87,5 εκατ. δολαρίων
- Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας
- Momox: Πωλήσεις 150 εκατ. ευρώ για το 2016 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, E-Furniture, On-Demand Commerce, Recommerce
Απάντηση