Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια ο τζίρος της Vipshop το 2017

«Ίλιγγο» προκαλούν τα νούμερα της κινεζικής Vipshop, καθώς μέσα σε μόλις οκτώ χρόνια ο βασιλιάς των Shopping Clubs κατάφερε να σπάσει το φράγμα των δέκα δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Vipshop ανήλθαν για το 2017 στα 11,2 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2016. Αντίστοιχα το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 19,8% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 300 εκατ. δολάρια περίπου.

Σύμφωνα με την ίδια εταιρεία, το ποσοστό επαναγοραστών ανέρχεται στο 71,00%. Οι συνολικές παραγγελίες της για το 2017 ανήλθαν στα 335 εκατ. τεμάχια (αύξηση 24% σε σύγκριση με το 2016) ενώ αυτή απαριθμεί 57,8 εκατ. μέλη. Για αυτό τον λόγο και για την κάλυψη των αναγκών της, λειτουργεί συνολικά 17 αποθηκευτικούς χώρους (15 στη Κίνα και 2 στην Ευρώπη) συνολικής εκτάσεως 2,5 εκατ. τ.μ..

Πρόσφατα οι κινεζικοί γίγαντες του διαδικτύου η Tencent και η JD.com επένδυσαν από κοινού το ποσό των 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop (Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.