«Ίλιγγο» προκαλούν τα νούμερα της κινεζικής Vipshop, καθώς μέσα σε μόλις οκτώ χρόνια ο βασιλιάς των Shopping Clubs κατάφερε να σπάσει το φράγμα των δέκα δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Vipshop ανήλθαν για το 2017 στα 11,2 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2016. Αντίστοιχα το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 19,8% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 300 εκατ. δολάρια περίπου.
Σύμφωνα με την ίδια εταιρεία, το ποσοστό επαναγοραστών ανέρχεται στο 71,00%. Οι συνολικές παραγγελίες της για το 2017 ανήλθαν στα 335 εκατ. τεμάχια (αύξηση 24% σε σύγκριση με το 2016) ενώ αυτή απαριθμεί 57,8 εκατ. μέλη. Για αυτό τον λόγο και για την κάλυψη των αναγκών της, λειτουργεί συνολικά 17 αποθηκευτικούς χώρους (15 στη Κίνα και 2 στην Ευρώπη) συνολικής εκτάσεως 2,5 εκατ. τ.μ..
Πρόσφατα οι κινεζικοί γίγαντες του διαδικτύου η Tencent και η JD.com επένδυσαν από κοινού το ποσό των 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop (Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop).
Σχετικά άρθρα:
- Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop
- Vipshop: Αύξηση πωλήσεων κατά 40,8% στα 8,15 δισ. δολάρια για το 2016
- JD.com: Η «κινεζική Amazon» αναμένει για το 2017 πωλήσεις ύψους 50 δισ. δολάρια
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του 2016
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση