Η Home24, η οποία ανήκει κατά 41,22% στη γερμανική επενδυτική επιχειρηματικών συμμετοχών Rocket Internet, δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, οι καθαρές πωλήσεις της για το 2017 ανήλθαν στα 276 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 13% σε σχέση με το 2016.
Οι προσαρμοσμένες ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 22 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση ύψους 18 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 40 εκατ. ευρώ το 2016.
Η Home24 δραστηριοποιείται σε συνολικά 7 ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, η ίδια δραστηριοποιείται και στη Βραζιλία, ενώ συνεργάζεται με πάνω από 500 κατασκευαστές επίπλων σε 20 διαφορετικές χώρες. Πέρα των επωνύμων Brands, η παραπάνω γερμανική εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιό της ένα πλήθος από ιδιωτικές ετικέτες (μεταξύ αυτών η Smood, η Furnlab, η Jack&Alice και η Mørteens).
Βέβαια, η Home24 δεν μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης της Wayfair („Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 40% στα 4,7 δισ. δολάρια για το 2017, αλλά διεύρυνση ζημιών“) αλλά και της IKEA („IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 30,7% στα 304 εκατ. ευρώ“).
Πρόσφατα σας είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Furnishare („Η Furnishare αγοράζει και μεταπωλεί μεταχειρισμένα έπιπλα“). Επιπλέον, σας είχα αναλύσει την αγορά στρωματοποιίας („Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας – μια αξιολόγηση της αγοράς“).
Σχετικά άρθρα:
- Η Home24 έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 120 εκατ. ευρώ
- Westwing, Home24: Καθαρές πωλήσεις ύψους 42 και 63 εκατ. ευρώ αντίστοιχα για το 2012
- Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου
- Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση