Το γερμανικό Shopping Club Brands4friends κατάφερε να αυξήσει τις καθαρές πωλήσεις του για το 2017 στα 142 εκ. ευρώ περίπου (via excitingcommerce), παρουσιάζοντας αύξηση 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κατέχοντας την τρίτη θέση στη Γερμανία, μετά την Zalando Lounge και τη Limango.
Η θυγατρική της eBay με έδρα το Βερολίνο επικεντρώνεται αποκλειστικά στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία και Αυστρία). Πρόσφατα, όμως, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Dr. Philipp Rossner δήλωσε ότι φέτος η Brands4friends θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε τουλάχιστον δύο ευρωπαϊκές χώρες, ενώ θα λανσάρει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας „Best-Friend“.
Σημειώνεται ότι στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου, τρεις από τις κορυφαίες εταιρείες (Vipshop, Vente-Privee και Zulily) δραστηριοποιούνται με το επιχειρηματικό μοντέλο των Shopping Clubs/Flash Sales.
Σχετικά άρθρα:
- Brands4friends: Θα βρει άραγε αγοραστή η θυγατρική της eBay;
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2017
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση