Brands4friends: Αύξηση των πωλήσεων κατά 16% στα 142 εκατ. ευρώ

Το γερμανικό Shopping Club Brands4friends κατάφερε να αυξήσει τις καθαρές πωλήσεις του για το 2017 στα 142 εκ. ευρώ περίπου (via excitingcommerce), παρουσιάζοντας αύξηση 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κατέχοντας την τρίτη θέση στη Γερμανία, μετά την Zalando Lounge και τη Limango.

Η θυγατρική της eBay με έδρα το Βερολίνο επικεντρώνεται αποκλειστικά στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία και Αυστρία). Πρόσφατα, όμως, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Dr. Philipp Rossner δήλωσε ότι φέτος η Brands4friends θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε τουλάχιστον δύο ευρωπαϊκές χώρες, ενώ θα λανσάρει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας „Best-Friend“.

Σημειώνεται ότι στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου, τρεις από τις κορυφαίες εταιρείες (Vipshop, Vente-Privee και Zulily) δραστηριοποιούνται με το επιχειρηματικό μοντέλο των Shopping Clubs/Flash Sales.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: