Brands4friends: Αύξηση των πωλήσεων κατά 16% στα 142 εκατ. ευρώ

Το γερμανικό Shopping Club Brands4friends κατάφερε να αυξήσει τις καθαρές πωλήσεις του για το 2017 στα 142 εκ. ευρώ περίπου (via excitingcommerce), παρουσιάζοντας αύξηση 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κατέχοντας την τρίτη θέση στη Γερμανία, μετά την Zalando Lounge και τη Limango.

Η θυγατρική της eBay με έδρα το Βερολίνο επικεντρώνεται αποκλειστικά στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία και Αυστρία). Πρόσφατα, όμως, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Dr. Philipp Rossner δήλωσε ότι φέτος η Brands4friends θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε τουλάχιστον δύο ευρωπαϊκές χώρες, ενώ θα λανσάρει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας „Best-Friend“.

Σημειώνεται ότι στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου, τρεις από τις κορυφαίες εταιρείες (Vipshop, Vente-Privee και Zulily) δραστηριοποιούνται με το επιχειρηματικό μοντέλο των Shopping Clubs/Flash Sales.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: