Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 5 δισ. ευρώ για το 2020

Η Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, έχει μεγάλες προσδοκίες για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Jacques-Antoine Granjon („Jacques-Antoine Granjon has grand designs for Vente-Privee“), οι πωλήσεις της για το 2020 θα ανέλθουν στα 5 δισ. ευρώ από 3,0 δισ. ευρώ το 2016 (Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές).

Εκτός από την περαιτέρω επέκτασή της μέσω εξαγορών και την πρωτοβουλία VP Impulse για τη στήριξη της νεοφυής επιχειρηματικότητας του κλάδου της μόδας, η Vente-Privee επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητες της και στον τομέα της διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent (Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent) αλλά και το πρόσφατο λανσάρισμα της Panda Ticket.

Επιπλέον, η Vente-Privee εξαγόρασε πρόσφατα και την Le Petit Ballon. Η συγκεκριμένη εταιρεία προσφέρει μια συνδρομητική υπηρεσία πώλησης οίνων.

Μετά την πρόσφατη αποχώρηση της Amazon (Η Amazon βάζει οριστικό τέλος και στο ευρωπαϊκό Shopping Club BuyVIP) από την αγορά των Shopping Clubs, τόσο η Vente-Privee όσο και η ShowroomPrive (Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την Beauteprivee) έχουν ελεύθερο πεδίο δράσης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.