Η Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, έχει μεγάλες προσδοκίες για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Jacques-Antoine Granjon („Jacques-Antoine Granjon has grand designs for Vente-Privee“), οι πωλήσεις της για το 2020 θα ανέλθουν στα 5 δισ. ευρώ από 3,0 δισ. ευρώ το 2016 (Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές).
Εκτός από την περαιτέρω επέκτασή της μέσω εξαγορών και την πρωτοβουλία VP Impulse για τη στήριξη της νεοφυής επιχειρηματικότητας του κλάδου της μόδας, η Vente-Privee επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητες της και στον τομέα της διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent (Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent) αλλά και το πρόσφατο λανσάρισμα της Panda Ticket.
Επιπλέον, η Vente-Privee εξαγόρασε πρόσφατα και την Le Petit Ballon. Η συγκεκριμένη εταιρεία προσφέρει μια συνδρομητική υπηρεσία πώλησης οίνων.
Μετά την πρόσφατη αποχώρηση της Amazon (Η Amazon βάζει οριστικό τέλος και στο ευρωπαϊκό Shopping Club BuyVIP) από την αγορά των Shopping Clubs, τόσο η Vente-Privee όσο και η ShowroomPrive (Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την Beauteprivee) έχουν ελεύθερο πεδίο δράσης.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές
- Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“
- Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση