Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty

Πολύ καλό ξεκίνημα στο 2018 παρουσίασε η Zalando, με αύξηση εσόδων 22% και επιτυχές λανσάρισμα της νέας κατηγορίας καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στη Γερμανία. Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας βάση τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη στο πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθαν στα 1,196 δισ. ευρώ (αρχείο PDF), εμφανίζοντας αύξηση 22% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.

Μάλιστα για πρώτη φορά η Zalando δημοσιοποίησε και το ύψος των πωλήσεων των ιδιωτικών ετικετών της (Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων). Τα καθαρά έσοδα από την πώληση των zLabels στο πρώτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν στα 77,7 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις της Zalando Lounge και Outlets ανήλθαν στα 40,4 εκατ. ευρώ.

Στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Zalando λάνσαρε με επιτυχία την κατηγορία καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης Zalando Beauty. Η νέα κατηγορία περιλαμβάνει 130 μάρκες, μεταξύ αυτών και την ελληνική Korres (120 κωδικούς) και περισσότερα από 4.000 προϊόντα.

Η αύξηση στις πωλήσεις οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 16,7% των ενεργών πελατών της (από 20,4 εκατ. πελάτες σε 23,9 εκατ. πελάτες) όσο και στην αύξηση των αντίστοιχων επαναγορών (κατά μέσο όρο 4 παραγγελίες, τους τελευταίους 12 μήνες). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το Conversion Rate αυξήθηκε από το 3,2% στο 3,6%, ενώ τα έξοδα Μάρκετινγκ μειώθηκαν στο 6,9% των πωλήσεων.

Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 20-25%, ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 5 δισ. ευρώ, ενώ πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση του μεριδίου της στην ευρωπαϊκή αγορά Fashion από το 1,3% στο 5% μεσοπρόθεσμα.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Food, Ε-Shoes

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d