Πολύ καλό ξεκίνημα στο 2018 παρουσίασε η Zalando, με αύξηση εσόδων 22% και επιτυχές λανσάρισμα της νέας κατηγορίας καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στη Γερμανία. Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας βάση τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη στο πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθαν στα 1,196 δισ. ευρώ (αρχείο PDF), εμφανίζοντας αύξηση 22% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.
Μάλιστα για πρώτη φορά η Zalando δημοσιοποίησε και το ύψος των πωλήσεων των ιδιωτικών ετικετών της (Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων). Τα καθαρά έσοδα από την πώληση των zLabels στο πρώτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν στα 77,7 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις της Zalando Lounge και Outlets ανήλθαν στα 40,4 εκατ. ευρώ.
Στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Zalando λάνσαρε με επιτυχία την κατηγορία καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης Zalando Beauty. Η νέα κατηγορία περιλαμβάνει 130 μάρκες, μεταξύ αυτών και την ελληνική Korres (120 κωδικούς) και περισσότερα από 4.000 προϊόντα.
Η αύξηση στις πωλήσεις οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 16,7% των ενεργών πελατών της (από 20,4 εκατ. πελάτες σε 23,9 εκατ. πελάτες) όσο και στην αύξηση των αντίστοιχων επαναγορών (κατά μέσο όρο 4 παραγγελίες, τους τελευταίους 12 μήνες). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το Conversion Rate αυξήθηκε από το 3,2% στο 3,6%, ενώ τα έξοδα Μάρκετινγκ μειώθηκαν στο 6,9% των πωλήσεων.
Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 20-25%, ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 5 δισ. ευρώ, ενώ πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση του μεριδίου της στην ευρωπαϊκή αγορά Fashion από το 1,3% στο 5% μεσοπρόθεσμα.
Σχετικά άρθρα:
- Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων στα 3,6 δισ. ευρώ το 2016
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Food, Ε-Shoes
Απάντηση