Η Adobe εξαγόρασε την Magento έναντι 1,68 δισ. δολαρίων

Η Adobe ανακοίνωσε (Adobe to Acquire Magento) την εξαγορά της Magento έναντι 1,68 δισ. δολαρίων. Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, η Adobe σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C και B2B).

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2015 η Magento είχε περάσει μαζί με την eBay Enterprise στα χέρια της Permira έναντι 925 εκατ. δoλαρίων (Η eBay Enterprise και η Magento πωλήθηκαν στην Innotrac έναντι 925 εκατ. δολαρίων), ενώ οι πωλήσεις της για το 2017 ανήλθαν στα 150 εκατ. δολάρια (αρχείο PDF) περίπου.

Η παραπάνω εξαγορά κρίνεται αναγκαία, καθώς δύο από τους κυριότερους ανταγωνιστές της, η Salesforce και η SAP, εισήλθαν πολύ νωρίτερα μέσω αντίστοιχων εξαγορών στην αγορά παροχής ολοκληρωμένων λύσεων για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Ειδικότερα, η Salesforce εξαγόρασε πριν δύο χρόνια την Demandware, ενώ η Hybris πέρασε στον έλεγχο της SAP πριν από περίπου πέντε χρόνια.

Η παραπάνω εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Shoptech

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: