Η ZOZOTOWN με το ZOZOSUIT έχει όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα μόδας

Η κορυφαία B2C διαδικτυακή πλατφόρμα eFashion της Ιαπωνίας, η ZOZOTOWN της Start Today , η οποία έχει αναπτύξει και την έξυπνη φόρμα ZOZOSUIT έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα μόδας. Μάλιστα, η Start Today ανακοίνωσε ότι περισσότεροι από ένα εκατ. πελάτες της παρήγγειλαν την παραπάνω ολόσωμη έξυπνη φόρα, ενώ έως τα τέλη του έτους προτίθεται να διανέμει τη νέα βελτιωμένη εκδοχή της σε συνολικά 6 – 10 εκατ. πελάτες της.

Το νέο ZOZOSUIT διαθέτει ένα πλήρες σύστημα αναγνώρισης των διαστάσεων του σώματος, το οποίο αποτελείται από 300  έως 400 δέκτες, ενώ αυτοί καλύπτουν όλη την φόρμα. Η μέτρηση πραγματοποιείται μέσω μιας ολόσωμης φωτογράφισης των δεκτών με τη βοήθεια ενός Smart Phone.

Πρόκειται για μια νέα καινοτόμο προσέγγιση αυτοματοποιημένης συλλογής μετρήσεων για τις διαστάσεις του σώματος, μέσω των δεκτών και μεταβίβασης των δεδομένων στην εφαρμογή ZOZO (αρχείο PDF) και μέσω Φωνητικής Διεπαφής των Χρηστών (VUI -Voice User Interfaces). Με βάση τις μετρήσεις, ο διαδικτυακός καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει ρουχισμό από τη συλλογή μόδας της ιδιωτικής ετικέτας ZOZO στο απολύτως σωστό μέγεθος, χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα, για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ZOZO, η εταιρεία προσδοκά πωλήσεις ύψους 180 εκατ. δολαρίων, ενώ στον τρίτο χρόνο λειτουργίας αναμένει τα έσοδά της να εκτοξευτούν στα 1,8 δισ. δολάρια.

Οι καθαρές πωλήσεις του επιχειρηματικού μοντέλου της Start Today για το 2017 ανήλθαν στα 885 εκατ. δολάρια (αρχείο PDF) και αφορούν κυρίως πωλήσεις μέσω παρακαταθήκης, καθώς αυτές αντιπροσωπεύουν το 72% των συνολικών πωλήσεων. Το οικοσύστημα της αποτελείται από το ZOZOTOWN, την κινητή εφαρμογή μόδας WEAR και την πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων ενδυμάτων ZOZOUSED.

Η παραπάνω καινοτόμος προσέγγισης της ZOZOSUIT έχει όλα τα προσόντα να λύσει το μεγάλο αγκάθι των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων μόδας, που εξακολουθεί να είναι το υψηλό ποσοστό επιστροφής ρούχων (40% – 50% των συνολικών παραγγελιών), εξαιτίας της μη σωστής επιλογής ρούχων. Αν το καταφέρει, αυτό θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους.

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Innovation, Smart Devices, Trends

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: