Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials

Η eBay λάνσαρε (eBay Launches Catch in Germany) αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα τύπου Wish (Wish: Ξεπέρασε τα 1 δισ. δολάρια ο τζίρος το 2017 – οδεύει ολοταχώς για τζίρο 2 δισ. δολάρια), η οποία θα απευθύνεται στους λεγόμενους  “Young Value Shopper“ και θα προσφέρει «μοδάτα» προϊόντα σε χαμηλές τιμές, απευθείας μέσα από ευρεία γκάμα προσφορών της eBay Γερμανίας αλλά και από τα άλλα διεθνή portals της.

Στα ατού της νέας εφαρμογής της eBay σε σχέση με αυτή της Wish είναι η προστασία του αγοραστή, η εγγύηση της eBay, αλλά και η αποστολή πολλών προϊόντων χωρίς την επιβάρυνση εξόδων αποστολής.

Βέβαια, από την άλλη, η Wish μπορεί να χαρακτηριστεί ως η «νέα eBay», καθώς μέσα σε διάστημα μόλις επτά χρόνων, απαριθμεί  75 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες-αγοραστές παγκοσμίως, ενώ η eBay (μόνο) 175 εκατ. αγοραστές, ετησίως.  Προπάντων η παγκόσμια κυριαρχία της Wish, ως η δημοφιλέστερη εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητές συσκευές (Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;), καταδεικνύει τις αλλαγές που έπονται στο εμπόριο, όπου η πανταχού χρήση των «έξυπνων κινητών» επιφέρει και την μετατόπιση των πωλήσεων του εμπορίου από το παραδοσιακό εμπόριο στο ηλεκτρονικό κινητό επιχειρείν.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, M-Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.