Το κορυφαίο, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ του κόσμου Ocado, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι το 2018 τα έσοδά της ανήλθαν στα 1,6 δισ. στερλίνες, σημειώνοντας αύξηση 12,3% σε σύγκριση με το 2017. Ειδικότερα, τα έσοδα λιανικής διαμορφώθηκαν στις 1,48 δισ. στερλίνες, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα από την πώληση υπηρεσιών της Ocado Solutions σε παλιούς και νέους πελάτες („Η Kroger εξασφάλισε το 5% των μετοχών της Ocado για να γίνει αποκλειστικός συνεργάτης της στις ΗΠΑ“) ανήλθαν στα 123 εκατ. στερλίνες.
Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 59,5 εκατ. στερλίνες, σημειώνοντας πτώση 20,7% από τα 75,0 εκατ. στερλίνες το 2017.
Σύμφωνα με την Ocado, το 6% των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων στη Μ. Βρετανία πραγματοποιείται μέσω του e-commerce, ενώ η ίδια κατέχει το 14% της αγοράς eFood.
Η Ocado θα λανσάρει σύντομα τη δοκιμαστική λειτουργία της νέας υπηρεσία της Ocado Zoom, μέσω της οποίας θα παραδίδει τις διαδικτυακές παραγγελίες των πελατών της (αρχικώς μόνο στο Δυτικό Λονδίνο ) σε χρονικό διάστημα 60 λεπτών.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Ocado, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η Kroger εξασφάλισε το 5% των μετοχών της Ocado για να γίνει αποκλειστικός συνεργάτης της στις ΗΠΑ
- Η Takeoff Technologies σκοπεύει να αλλάξει ριζικά την αγορά των online super market
- Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση