Ocado: Αύξηση των εσόδων κατά 12,3% στις 1,6 δισ. στερλίνες

Το κορυφαίο, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ του κόσμου Ocado, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι το 2018 τα έσοδά της ανήλθαν στα 1,6 δισ. στερλίνες, σημειώνοντας αύξηση 12,3% σε σύγκριση με το 2017.  Ειδικότερα, τα έσοδα λιανικής διαμορφώθηκαν στις 1,48 δισ. στερλίνες, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα από την πώληση υπηρεσιών της Ocado Solutions σε παλιούς και νέους πελάτες („Η Kroger εξασφάλισε το 5% των μετοχών της Ocado για να γίνει αποκλειστικός συνεργάτης της στις ΗΠΑ“) ανήλθαν στα 123 εκατ. στερλίνες.

Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 59,5 εκατ. στερλίνες, σημειώνοντας πτώση 20,7% από τα 75,0 εκατ. στερλίνες το 2017.

Σύμφωνα με την Ocado, το 6% των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων στη Μ. Βρετανία πραγματοποιείται μέσω του e-commerce, ενώ η ίδια κατέχει το 14% της αγοράς eFood.

Η Ocado θα λανσάρει σύντομα τη δοκιμαστική λειτουργία της νέας υπηρεσία της Ocado Zoom, μέσω της οποίας θα παραδίδει τις διαδικτυακές παραγγελίες των πελατών της (αρχικώς μόνο στο Δυτικό Λονδίνο ) σε χρονικό διάστημα 60 λεπτών.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Ocado, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: