Koolfly: Περίπου 40% του συνολικού τζίρου της προέρχεται από το εξωτερικό

Μια από τις πιο αξιόλογες ελληνικές επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι το γνωστό σε όλους μας KOOLFLY. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας που ιδρύθηκε μόλις το 2012 από τον Παναγιώτη Θεοχαράκη και την Νάντια Νικητέα Θεοχαράκη εκμεταλλεύται όσο καμία άλλη ελληνική επιχειρήση τις δυνατότητες του Cross-Border eCommerce (Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ), καθώς σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) του 2017, περίπου 40% του συνολικού τζίρου της προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.

Οι καθαρές πωλήσεις της νεοφυoύς επιχείρησης ανήλθαν το 2017 σε 1,55 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 26% σε σχέση με το 2016, ενώ για το 2018 η εταιρεία προβλέπει ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα αυξηθούν κατά 15% και θα φθάσουν στο ύψους του 1,78 εκατ. ευρώ περίπου.Παρόλα αυτά, το συνολικό καθαρό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο για άλλη μία χρονιά, όμως οι προ φόρων ζημίες συρρικνώθηκαν ελαφρώς κατά την χρήση του 2017 – η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 293 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 392 χιλ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της KOOLFLY τρέχει πάνω σε Magento Enterprise Edition, ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η ίδια εταιρεία δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές μέσω συνεργασιών με διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες – Marketplaces όπως της Amazon.

Η κατανομή / σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας την 31η/12/2017 είχε ως εξής :

Παναγιώτης Θεοχαράκης, Ποσοστό μετοχών 33,73%

Κων/να Νικητέα, Ποσοστό μετοχών 33,73%

Jobrasa Holdings Lim, Ποσοστό μετοχών 32,54%

Σε μια αγορά όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται στα ανδρικά χέρια (Οι δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου), από την αρχή ως το τέλος, από τον σχεδιασμό και την τεχνολογική εφαρμογή μέχρι και την υλοποίησή του, σίγουρα η διευθύνουσα σύμβουλος του KOOLFLY, Νάντια Νικητέα Θεοχαράκη, αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα γυναικείας επιχειρηματικότητας στο ελληνικό ηλεκτρονικό επιχειρείν, η οποία αποδεικνύει σαφώς οτι το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι μια ανδρική υπόθεση (Female Commerce: Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχει γυναικεία απόχρωση).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Internationalization

Ετικέτες: , ,

1 reply

  1. Με συσσωρευμένες ζημίες στα 2,1 εκ ευρώ και με ανάπτυξη στο 15%, δεν πρόκειται να γυρίσει σε κερδοφορία ούτε το 2030.

    Άρα μπορούμε να βλέπουμε το δάκτυλο (πωλήσεις στο εξωτερικό) ή το φεγγάρι (με 15% ανάπτυξη τον επόμενο χρόνο, εξαφανίζεται όλο το αρχικό καταβληθέν κεφάλαιο, οπότε ή θα πάει σε ένα τεράστια αύξηση ΜΚ ή… κανονάκι).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: