Η Grover, η αποκαλούμενη «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», στο ne33 Conference στην Αθήνα

Η Grover, η νεοφυής επιχείρηση από το Βερολίνο που λειτουργεί ένα είδος επιχειρηματικού μοντέλου «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», θα συμμετάσχει στο ne33 Conference το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, στο Gazarte.

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Grover, Michael Cassau, θα δώσει το «παρών» στο ne33 Conference.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Grover, Michael Cassau

Η Grover ξεκίνησε το 2015 τη λειτουργία του επιχειρηματικού της μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω» στη Γερμανία. Μέσω της Grover οι πελάτες της έχουν τη δυνατότητα να ενοικιάσουν μέσα από ένα ευρύ φάσμα επιλεγμένων Brands τεχνολογικών προϊόντων (από υπολογιστές και κινητά, wearables και drones αλλά και φωτογραφικές μηχανές και ηλεκτρικά πατίνια) αντί να τα αγοράσουν από την ίδια.

Η ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης ανέρχεται στον 1 μήνα, ενώ όσο αυξάνεται η διάρκεια ενοικίασης (με μέγιστη διάρκεια ενοικίασης τους 12 μήνες και με επιπλέον δυνατότητα επέκτασης του συμβολαίου) τόσο μειώνεται και η αντίστοιχη τιμή της. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η παραπάνω υπηρεσία συνοδεύεται από ένα ευρύ δωρεάν πακέτο πρόσθετων υπηρεσιών (αποστολή, επισκευή – αντικατάσταση σε περίπτωση ζημιών και επιστροφή).Grover How it WorksΗ Grover αριθμεί 300.000 εγγεγραμμένα μέλη-πελάτες, ενώ παρέχει την υπηρεσία της τόσο σε όλα τα συμβατικά καταστήματα της MediaMarktSaturn και της Gravis όσο και στα διαδικτυακά καταστήματα της MediaMarktSaturn, της Conrad Electronic, της Gravis και της Tchibo. Η Grover έλαβε μέχρις στιγμής επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 103 εκατ. ευρώ, με πρόσφατη (αρχείο PDF) μια επένδυση ύψους 41 εκατ. ευρώ.

Όπως έχω επεξηγήσει στο παρελθόν, οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες (η χρήση υλικών αγαθών και όχι η κτήση τους θα είναι πλέον το ζητούμενο) έχουν κάνει τους εμπόρους να αναθεωρήσουν τον δικός τους ρόλο ύπαρξης, με τη μορφή του απλού εμπόρου και να βλέπουν τους εαυτούς τους ως παρόχους υπηρεσιών.

Μια συχνή μου ερώτηση στους έλληνες επιχειρηματίες είναι αν αυτοί έχουν εμπλουτίσει το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο τους με πελατοκεντρικές υπηρεσίες. Δυστυχώς, οι έλληνες έμποροι δεν έχουν κατανοήσει ότι και ο δικός τους ρόλος ύπαρξης, με τη μορφή του απλού εμπόρου μεταλλάσσεται: Από έμπορος – σε πάροχο υπηρεσιών.

Τα ne33 Fan εισιτήρια τόσο για το ολοήμερο Masterclass „Intro in Platform Business Model Innovation όσο και για αυτό καθαυτό συνέδριο ne33 Conference είναι διαθέσιμα στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Consumer Electronics, ne33, Sharing Commerce, Trends

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: