IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 33% στα 494 εκατ. ευρώ

Η ΙΚΕΑ Γερμανίας ανακοίνωσε τα οικονομικά στοιχεία της για το οικονομικός έτος 2019 (1η Σεπτεμβρίου 2018 – 31 Αυγούστου 2019). Οι πωλήσεις της ΙΚΕΑ Γερμανίας, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά των IKEA της Ingka Group, αυξήθηκαν κατά 5,5% στα 5,278 δισ. ευρώ. Όπως και πέρυσι, έτσι και κατά το οικονομικό έτος 2018-2019, οι διαδικτυακές πωλήσεις της στην παραπάνω αγορά αυξάνονται ταχύτερα (+33% στα 494 εκατ. ευρώ) απ’ ότι οι πωλήσεις της στα 53 φυσικά καταστήματά της. Αυτές αντιπροσωπεύουν το 9,4% των συνολικών πωλήσεων στη συγκεκριμένη αγορά.

Συνολικά 3 εκατ. πελάτες (+50,3%) πραγματοποίησαν τις αγορές τους μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ikea.de, με μέση αξία καλαθιού τα 163,64 ευρώ (-12%).

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι παρότι ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέφτηκαν τα φυσικά καταστήματά της παρέμεινε στα περσινά επίπεδα (97,7 εκατ. επισκέπτες), ο αριθμός των πελατών μειώθηκε κατά 5,1% στους 50,3 εκατ. πελάτες.

Η IKEA Γερμανίας ανακοίνωσε επίσης και την έναρξη της συνεργασίας με την αμερικανική TaskRabbit, μια επιχείρηση που εξαγόρασε ο όμιλος Ingka το 2017 και που λειτουργεί ηλεκτρονική πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών για τη μεταφορά, το στήσιμο και τη συναρμολόγηση των επίπλων και όχι μόνο.

Σημειώνω ότι η παραπάνω υπηρεσία διατίθεται επίσης και στα ΙΚΕΑ του Ingka Group στις ΗΠΑ, στον Καναδά, τη Μ. Βρετανία και τη Γαλλία.

Παράλληλα o όμιλος Ingka, στον οποίο ανήκουν τα περισσότερα καταστήματα IKEA, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα επίσημα οικονομικά στοιχεία για το σύνολο των 374 καταστημάτων ΙΚΕΑ. Σύμφωνα λοιπόν με την ανακοίνωση, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 46% στα 3,95 δισ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Ingka Group αντιπροσωπεύουν το 11% των συνολικών πωλήσεων της.

Σημειώνεται ότο ο όμιλος Ingka απέκτησε φέτος μειοψηφικές συμμετοχές σε εταιρείες όπως την Optoro, την Ori, την LivSpace και την RetourMatras.

Στην Ελλάδα, η διαχείριση των καταστημάτων ΙΚΕΑ ανήκει στη θυγατρική House Market του ομίλου Φουρλή.

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε (αρχείο PDF) πωλήσεις 218,1 εκατ ευρώ το εννεάμηνο του 2019, αυξημένες κατά 2,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 (213,1 εκατ. ευρώ). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 0,8%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,3% συγκρινόμενες με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Σήμερα, η House Market λειτουργεί συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργεί 10 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ και 3 καταστήματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο. Σύμφωνα με την εταιρεία, πλέον το 15% των πωλήσεων της IKEA στην Ελλάδα πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν η House Market θα φέρει την υπηρεσία TaskRabbit της Ingka Group στην Ελλάδα.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:DIY-Commerce, e-commerce, E-Furniture

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: