Momox: Αύξηση τζίρου 50% στα 250 εκατ. ευρώ

Με αύξηση του τζίρου της κατά 50% έκλεισε το 2019 για την Momox. Η κορυφαία, βάσει τζίρου, διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 250 εκατ. ευρώ έναντι 200 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά („Momox: Έσπασε το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις“).

Το κέντρο logistics της Momox στην πόλη της Λειψίας – Πηγή: Momox

Ο μεγαλύτερος τζίρος (190 εκατ. ευρώ ) πραγματοποιείται στη γερμανική αγορά, ενώ η γαλλική αγορά συνέβαλε κατά 18% (45 εκατ. ευρώ) στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας. Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της προέρχεται από την μεταπώληση μεταχειρισμένων βιβλίων (64%) και ακολουθούν οι πωλήσεις μεταχειρισμένων κινητών τηλεφώνων, CD και φορητών υπολογιστών (23%) και μεταχειρισμένων ρούχων (13%).

Από την έναρξη λειτουργίας της το 2006, η Momox έχει μεταπωλήσει περισσότερα από 220 εκατ. αντικείμενα. Η πώληση των μεταχειρισμένων αντικειμένων πραγματοποιείται μέσω μιας ξεχωριστής πλατφόρμας, αυτής της medimops. Επιπλέον, η ίδια από τις αρχές του 2014 λειτουργεί κάτω από την επωνυμία Ubup και μια πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ρούχων. Παράλληλα, η ίδια αποτελεί ένα από τους πιο πετυχημένους έμπορους – μεταπωλητές στις πλατφόρμες της Amazon και της eBay.

Η Momox βρίσκεται στη λίστα των εταιρειών που προγραμματίζω να επισκεφτούμε στο προσεχές E-Commerce Germany Tour.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Book, e-commerce, E-Consumer Electronics, E-Fashion, Sharing Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: