Όμιλος Φουρλής: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA στα 30 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση του Ομίλου Φουρλή, η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε (αρχείο PDF) πωλήσεις 302,3 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 1,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν οριακά, μόλις κατά 0,2%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 17,6 εκατ. ευρώ.

Αν λάβουμε υπόψη ότι το 10% των πωλήσεων του ΙΚΕΑ αντιστοιχεί στο e-Commerce, τότε οι διαδικτυακές πωλήσεις ανέρχονται στα 30,23 εκατ. ευρώ.

Ingka Group

Στον αντίποδα, οι διαδικτυακές πωλήσεις του ομίλου Ingka Group, στον οποίο ανήκουν τα περισσότερα καταστήματα IKEA σε διάφορες χώρες του κόσμου, αυξήθηκαν κατά 46% στα 3,95 δισ. ευρώ, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά των IKEA της Ingka Group, αυξήθηκαν κατά 33% στα 494 εκατ. ευρώ.

Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η διαχείριση των καταστημάτων ΙΚΕΑ ανήκει στη θυγατρική House Market του ομίλου Φουρλή. Σήμερα, η House Market λειτουργεί συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργεί και 10 σημεία παραγγελιοληψίας σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.

Με βασικό σενάριο το κλείσιμο του φυσικού δικτύου καταστημάτων της για περίπου 10 εβδομάδες λόγω κορονοϊού, η αποτελεσματικότητα των μέτρων διαχείρισης κόστους της πολυκαναλικής στρατηγικής που έχει εκπονήσει η διοίκηση του Ομίλου Φουρλή, θα φανεί τους επόμενους δύσκολους μήνες.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: