Online Delivery (e-food): Αύξηση τζίρου 50% στα 43,1 εκατ. ευρώ το 2019

Η Online Delivery A.E. (e-food.gr), η οποία ανήκει στην εισηγμένη γερμανική Delivery Hero, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και για το 2019. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση (αρχείο PDF) του 2019, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 43,1 εκατ. ευρώ έναντι 28,8 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 10,31 εκατ. ευρώ από 4,8 εκατ. ευρώ το 2017.

Η άνοδος στον κύκλο εργασιών, η οποία ανέρχεται στο 50%, προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες (10,4 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2018) και των εσόδων από υπηρεσίες marketing (2,8 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2018).

Revenue Growth of Online Delivery (e-Food.gr)Τα δε καθαρά προ φόρων κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 22,247 εκατ. ευρώ έναντι 13,554 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, καταγράφοντας αύξηση 64,14%.

Η εταιρεία για να αξιοποιήσει καλύτερα το διαθέσιμο δυναμικό των οδηγών της, εγκαινίασε πρόσφατα συνεργασία με την Σκλαβενίτης. Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην πώληση ειδών σούπερ μάρκετ μέσω της πλατφόρμας της e-food, με αυθημερόν παράδοση.

Θυμίζω ότι η Delivery Hero είχε εξαγοράσει την e-food.gr (Η Delivery Hero εξαγόρασε την e-food.gr και την Yemeksepeti) τoν Μάιο του 2015 έναντι 21 εκατ. ευρώ, ενώ η Deliveras εξαγοράστηκε τον Φεβρουάριο του 2018 έναντι (αρχείο PDF) 2,89 εκατ. ευρώ. Επίσης, η πλατφόρμα clickdelivery.gr αποκτήθηκε εμμέσως, χάρη στην εξαγορά της τουρκικής Yekem Sepeti την ίδια περίοδο, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2019, η Delivery Hero εξαγόρασε („To Foody μπαίνει στην οικογένεια του Delivery Hero“) την κυπριακή Foody. Μέσω, λοιπόν, της Online Delivery Α.Ε. η γερμανική εταιρεία ελέγχει τις κυριότερες πλατφόρμες παραγγελίας έτοιμου φαγητού στην ελληνική και κυπριακή αγορά.

Delivery Hero

Στον αντίποδα, η μητρική της Online Delivery A.E., η Delivery Hero παρά τον διπλασιασμό του τζίρου στα 1,46 δισ. ευρώ (+109%), ανακοίνωσε („Delivery Hero: Ζημιές παρά τον διπλασιασμό του τζίρου εν μέσω κρίσης“) αύξηση ζημιών από 242 εκατ. ευρώ το 2018 σε 646 εκατ. το 2019.

Delivery Hero Q4 2019 Business Update

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Delivery Hero θέλει να εστιάσει το ενδιαφέρον της στο Quick Commerce (γρήγορο εμπόριο), μέσω του οποίου θα μπορεί να παραδίδει άμεσα (σε λιγότερο από μία ώρα) τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί μέσα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

eFood

Η κατηγορία «παραγγελία έτοιμου φαγητού» και κατά συνέπεια οι υπηρεσίες παράδοσης στο τελευταίο μίλι, εξελίσσονται σε έναν από τους δυναμικότερα αναπτυσσόμενους κλάδους του ηλεκτρονικού επιχειρείν (και) στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι τόσο η αγγλική Ocado, το κορυφαίο διαδικτυακό σούπερ μάρκετ όσο και η γερμανική HelloFresh, η κορυφαία συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων, ανήκουν στα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, On-Demand Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: