Alibaba: Έσπασε το φράγμα του ενός τρισεκατομμυρίου σε όρους GMV

Η Alibaba, ο κινεζικός γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου πέτυχε τον στόχο της, καθώς έγινε η πρώτη πλατφόρμα που σπάει (αρχείο PDF) το φράγμα του ενός τρισεκατομμυρίου σε όρους GMV. Μάλιστα, η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value – GMV) που διακινούνται στην πλατφόρμα της είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε όγκο από την αντίστοιχη της Amazon.

The biggest eCommerce companies GMVΒέβαια, όσον αφορά τις πωλήσεις, η Alibaba βρίσκεται πίσω από την Amazon, η οποία και εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου (281 δισ. δολάρια), αλλά και από τη JD.com, τη μεγαλύτερη, βάσει τζίρου (83 δισ. δολάρια), ηλεκτρονική πλατφόρμα στην κινεζική αγορά.

Fiscal 2020 Financial Highlights of AlibabaΟι πωλήσεις της Alibaba διαμορφώθηκαν στα 72 δισ. δολάρια, έναντι 56 δισ. δολάρια το 2019, ενώ ο αριθμός των πελατών, σε ετήσια βάση, όσον αφορά την Κίνα, έφτασε τα 726 εκατομμύρια, αυξημένος κατά 72 εκατ. σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 22,26 εκατ. δολάρια (+29%).

Την παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων της Alibaba τόσο του τετάρτου τριμήνου χρήσης όσο και συνολικά της οικονομικής χρήσης 2019/2020, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)

Εκτός από τις πλατφόρμες της Amazon, της JD.com και της Alibaba, και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα με τζίρο δισεκατομμυρίων «κλειδώνουν» τις παγκόσμιες αγορές και τους επιμέρους κλάδους του εμπορίου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: