Η Alibaba, ο κινεζικός γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου πέτυχε τον στόχο της, καθώς έγινε η πρώτη πλατφόρμα που σπάει (αρχείο PDF) το φράγμα του ενός τρισεκατομμυρίου σε όρους GMV. Μάλιστα, η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value – GMV) που διακινούνται στην πλατφόρμα της είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε όγκο από την αντίστοιχη της Amazon.
Βέβαια, όσον αφορά τις πωλήσεις, η Alibaba βρίσκεται πίσω από την Amazon, η οποία και εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου (281 δισ. δολάρια), αλλά και από τη JD.com, τη μεγαλύτερη, βάσει τζίρου (83 δισ. δολάρια), ηλεκτρονική πλατφόρμα στην κινεζική αγορά.
Οι πωλήσεις της Alibaba διαμορφώθηκαν στα 72 δισ. δολάρια, έναντι 56 δισ. δολάρια το 2019, ενώ ο αριθμός των πελατών, σε ετήσια βάση, όσον αφορά την Κίνα, έφτασε τα 726 εκατομμύρια, αυξημένος κατά 72 εκατ. σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 22,26 εκατ. δολάρια (+29%).
Την παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων της Alibaba τόσο του τετάρτου τριμήνου χρήσης όσο και συνολικά της οικονομικής χρήσης 2019/2020, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)
Εκτός από τις πλατφόρμες της Amazon, της JD.com και της Alibaba, και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα με τζίρο δισεκατομμυρίων «κλειδώνουν» τις παγκόσμιες αγορές και τους επιμέρους κλάδους του εμπορίου.
Σχετικά άρθρα:
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- Η Alibaba εξαγόρασε τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα “Kaola”, έναντι 2 δισ. δολάρια
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση
- Η στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο
- Η Alibaba αποκτά το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών την Lazada έναντι 1 δισ. δολαρίων – Μεγάλος κερδισμένος η Rocket Internet
- Η Alibaba ανοίγει γραφεία στο Μόναχο και στο Παρίσι
- Η Alibaba ξεκινά στην Αμερική τη λειτουργία μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου
- Alibaba: Επενδύει 360 εκατ. δολάρια σε δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
- Alibaba: Το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο λάθος δρόμος
- Alibaba: Ο κινεζικός γίγας που θέλει να γίνει ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση