Το τσεχικό online super market Rohlik σχεδιάζει να επεκταθεί στην Ευρώπη και δη στη Γερμανία, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος, Tomáš Čupr. Η εταιρεία έχει ήδη επεκταθεί με το σήμα Kifli στην ουγγρική αγορά, ενώ στην Αυστρία έχει καταχωρήσει το Gurkerl.
Με περισσότερους από 1 εκατ. πελάτες, πωλήσεις 147 εκατ. ευρώ και λειτουργική κερδοφορία EBITDA 2,3 εκατ. ευρώ το 2019, η Rohlik αποτελεί ένα από τα λίγα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ που είναι κερδοφόρα (via αρχείο PDF), ενώ οι παραδόσεις γίνονται την ίδια μέρα.
Η διαφοροποίηση της Rohlik, της ολλανδικής Picnic, της βρετανικής Ocado και της γερμανικής HelloFresh έναντι των άλλων οnline αγορών σουπερμάρκετ έγκειται στην καινοτόμο προσέγγιση λειτουργίας του eFood.
Στην Ελλάδα, στους κερδισμένους της αγοράς την περίοδο του lockdown ανήκουν σίγουρα τα online σούπερ μάρκετ τα οποία είδαν τους πελάτες τους να δεκαπλασιάζονται, συγκριτικά με το διάστημα προ κορωνοϊού. Ίσως το παραπάνω γεγονός αυτό αποτελέσει και την αφορμή ώστε τα ξένα διαδικτυακά σούπερ μάρκετ να ταρακουνήσουν και την ελληνική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- eFood: Ένας από τους κερδισμένους η HelloFresh
- Η Picnic έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 250 εκατ. ευρώ
- Ο Σκλαβενίτης εξαγόρασε το Caremarket.gr
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
- LeShop: Αύξηση των πωλήσεων κατά 3,5% στα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, On-Demand Commerce
Απάντηση