Μετά την Zara, ακόμα μια εταιρεία-μαμούθ, αυτή τη φορά από τον χώρο των καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, η γερμανική Douglas, ανακοίνωσε ότι θα προβεί (επιτέλους) σε μείωση του φυσικού δικτύου καταστημάτων της.
Για τον σκοπό αυτό, η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη (2.292 ιδιόκτητα καταστήματα και 139 καταστήματα Franchising σε 26 χώρες και πολλαπλά online shops) προσέλαβε (αρχείο PDF) έναν αρμόδιο-ειδικό για να προχωρήσει στην εξυγίανση των καταστημάτων.
Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε (αρχείο PDF) την περαιτέρω επιτάχυνση ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων και δη στην ανάπτυξη της πλατφόρμας της, στοχεύοντας σε άμεσο χρονικό διάστημα, οι δραστηριότητες του e-Commerce να σπάσουν το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
Είναι προφανές ότι και η Douglas, έστω και με καθυστέρηση μερικών ετών, κατανόησε ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν, όχι μόνο επιφέρει την αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου, αλλά τροποποιεί και τις καταναλωτικές συνήθειες, με αποτέλεσμα τη μείωση της επισκεψιμότητας των φυσικών καταστημάτων.
Βέβαια, από την άλλη, ανταγωνιστικές εταιρείες όπως η THG (The Hut Group), που είχε εστιάσει το ενδιαφέρον της από νωρίς αποκλειστικά στο ψηφιακό κανάλι, κατάδειξε πόσο επικερδές („THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες“) μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σχετικά άρθρα:
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων κατά 38,2% στα 585 εκατ. ευρώ
- THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες
- Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ
- Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση