Alibaba: Αύξηση πωλήσεων κατά 35% στα 72 δισ. δολάρια το 2020

Ενίσχυση των πωλήσεων κατά 35%, στα 72 δισ. δολάρια, έναντι 56 δισ. δολάρια τη χρήση 2018/2019, και αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 75%, στα 19,82 δισ. δολάρια κατέγραψε (αρχείο PDF) η Alibaba κατά τη χρήση του 2019/2020, διατηρώντας την τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, βάσει τζίρου, πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, πίσω από την Amazon και την JD.com.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, μονάχα στην Κίνα 780 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της, ενώ 85% του τζίρου της προέρχεται από την εμπορική της δραστηριότητα.

Η Alibaba, ο κινεζικός γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου πέτυχε τον στόχο της, καθώς έγινε η πρώτη πλατφόρμα που σπάει (αρχείο PDF) το φράγμα του ενός τρισεκατομμυρίου σε όρους GMV.

Το οικοσύστημα της Alibaba

Την παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων χρήσης 2019/2020 της Alibaba, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)

Εκτός από τις πλατφόρμες της Amazon, της JD.com και της Alibaba, και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα με τζίρο δισεκατομμυρίων «κλειδώνουν» τις παγκόσμιες αγορές και τους επιμέρους κλάδους του εμπορίου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: