Θεαματική αύξηση της τάξης του 74%, παρουσίασαν οι online πωλήσεις της IKEA στη Γερμανία, αφήνοντας πίσω τον εγχώριο ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού ανήλθαν στα 861 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 74,3% σε σχέση με το 2019 (494 εκατ. ευρώ). Αυτές αντιπροσωπεύουν το 16,2% των συνολικών πωλήσεων στη συγκεκριμένη αγορά (2019: 9,4%).
Οι συνολικές πωλήσεις λιανικής της ΙΚΕΑ Γερμανίας κατά το οικονομικό έτος 2019-2020 (1η Σεπτεμβρίου 2019 – 31 Αυγούστου 2020), η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά των IKEA της Ingka Group, αυξήθηκαν κατά 0,9% στα 5,325 δισ. ευρώ.
Offline vs. Online
Πάντως, ενδιαφέρον έχουν και τα συγκριτικά στοιχεία Offline vs. Online που δίνει (αρχείο PDF) η IKEA Γερμανίας. Σύμφωνα με αυτά, η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού (251,07 ευρώ) ήταν περίπου 3 φορές υψηλότερη σε σχέση με το καλάθι των πελατών των καταστημάτων (89,23 ευρώ), ενώ αυτή διαθέτει 3,4 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου (+13,6%).
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης της online πελατειακής βάσης (αρχείο PDF) της Wayfair, του μεγαλύτερου διαδικτυακού εμπόρου επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. ανήλθε στο 51%, με τους ενεργούς online πελάτες της εταιρείας να ανέρχονται τώρα σε 28,78 εκατ., σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Όμιλος Ingka
Ο όμιλος Ingka, στον οποίο ανήκουν τα περισσότερα καταστήματα IKEA, ανακοίνωσε (IKEA: «Βουτιά» 1,5 δισ. ευρώ στις πωλήσεις – Εντυπωσιακή αύξηση +45% στο Online) τον προηγούμενο μήνα τα επίσημα οικονομικά στοιχεία για το σύνολο των 374 καταστημάτων ΙΚΕΑ.
Σχετικά άρθρα:
- IKEA: «Βουτιά» 1,5 δισ. ευρώ στις πωλήσεις – Εντυπωσιακή αύξηση (+45%) στο Online
- Όμιλος Φουρλής: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA στα 30 εκατ. ευρώ
- IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 33% στα 494 εκατ. ευρώ
- ΙΚΕΑ: Οι επενδύσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο απέδωσαν
- IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 30,6% στα 189,6 εκατ. ευρώ
- IKEA: Δικαίωμα υπαναχώρησης εφ’ όρου ζωής στη Γερμανία!
- IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% των συνολικών πωλήσεων
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce
Απάντηση