Η Grover, η νεοφυής επιχείρηση από το Βερολίνο που λειτουργεί ένα είδος επιχειρηματικού μοντέλου «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα» και της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Michael Cassau είχε δώσει το «παρών» στο ne33 Conference, εξασφάλισε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 45 εκατ. ευρώ.
Τα νέα κεφάλαια, μαζί με το νέο δάνειο ύψους 15 εκατ. ευρώ που έλαβε από την Kreos Capital, θα κατευθυνθούν για την ανάπτυξη των υφιστάμενων αγορών (Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία), αλλά και για την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ισπανία και ΗΠΑ. Συνολικά η Grover έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 350 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 43 εκατ. ευρώ, ενώ έχει να επιδείξει 130.000 συμβόλαια ενοικίασης. Οι τρεις πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων προς ενοικίαση είναι τα Smart Phones, τα Air Pods και τα ηλεκτρονικά σκούτερ.
Οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες (η χρήση υλικών αγαθών και όχι η κτήση τους θα είναι πλέον το ζητούμενο) έχουν κάνει τους εμπόρους να αναθεωρήσουν τον δικός τους ρόλο ύπαρξης, με τη μορφή του απλού εμπόρου και να βλέπουν τους εαυτούς τους ως παρόχους υπηρεσιών.
Σχετικά άρθρα:
- Η Grover, η αποκαλούμενη «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», στο ne33 Conference στην Αθήνα
- Otto Now, Grover: Το επιχειρηματικό τους μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω» αρχίζει να φέρνει «καρπούς»
- Otto Now: Η γερμανική Otto ξεκίνησε το επιχειρηματικό μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω»
- Ybuy, Artsicle: Συνδρομητικές υπηρεσίες – Δοκιμάζω προτού αγοράσω
- Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Business Models: Τα κυριότερα υποδείγματα Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Categories: Abo-Commerce, Consumer Electronics, e-commerce, Smart Devices, Trends
Απάντηση