Η Grover σήκωσε 45 εκατ. ευρώ

Η Grover, η νεοφυής επιχείρηση από το Βερολίνο που λειτουργεί ένα είδος επιχειρηματικού μοντέλου «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα» και της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Michael Cassau είχε δώσει το «παρών» στο ne33 Conference, εξασφάλισε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Grover HomepageΤα νέα κεφάλαια, μαζί με το νέο δάνειο ύψους 15 εκατ. ευρώ που έλαβε από την Kreos Capital, θα κατευθυνθούν για την ανάπτυξη των υφιστάμενων αγορών (Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία), αλλά και για την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ισπανία και ΗΠΑ. Συνολικά η Grover έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 350 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 43 εκατ. ευρώ, ενώ έχει να επιδείξει 130.000 συμβόλαια ενοικίασης. Οι τρεις πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων προς ενοικίαση είναι τα Smart Phones, τα Air Pods και τα ηλεκτρονικά σκούτερ.

Οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες (η χρήση υλικών αγαθών και όχι η κτήση τους θα είναι πλέον το ζητούμενο) έχουν κάνει τους εμπόρους να αναθεωρήσουν τον δικός τους ρόλο ύπαρξης, με τη μορφή του απλού εμπόρου και να βλέπουν τους εαυτούς τους ως παρόχους υπηρεσιών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Abo-Commerce, Consumer Electronics, e-commerce, Smart Devices, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: