Πέρυσι οι πωλήσεις της Zakcret, της μοναδικής πλέον („Η JD Sports εξαγοράζει το 80% της Cosmos Sport”) μεγάλης ελληνικών συμφερόντων αλυσίδας αθλητικών ειδών, ενισχύθηκαν (αρχείο PDF) κατά 5,17% στα 27,56 εκατ. ευρώ, τα μικτά αποτελέσματα (κέρδη) σημείωσαν άνοδο 5,01% στα 12,29 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 2,29 εκατ. ευρώ έναντι 2,56 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2019.
Η εταιρεία λειτουργεί σήμερα 26 φυσικά καταστήματα και 4 ηλεκτρονικά καταστήματα (Zakcret.gr, Sneakercage.gr, District75.gr & Venimo.gr), οι πωλήσεις των οποίων σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας αντιπροσωπεύουν το 20-25% περίπου του συνολικού τζίρου της.
Ο κυριότερος στόχος της διοίκησης για την επόμενη χρήση είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων σε νέες αγορές, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες και εμπορεύματα σε παλιούς και νέους πελάτες.
Τούτο κρίνεται απαραίτητο, καθώς στο νέο δικτυωμένο κόσμο, δεν είναι σε τελική ανάλυση τα νέα κανάλια διανομής αυτά που δυσχεραίνουν την επιβίωση των (παραδοσιακών) εμπόρων του συγκεκριμένου κλάδου, αλλά η αναδιαμόρφωση στην αλυσίδα των αξιών (Value Chain) των επιχειρηματικών μοντέλων του εμπορίου αθλητικών ειδών.
Σχετικά άρθρα:
- Η JD Sports εξαγοράζει το 80% της Cosmos Sport
- Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ (+9%) το 2019
- Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά
- Zakcret: Στόχος για το 2018 η αύξηση του τζίρου στα 23 εκατ. ευρώ – πολλές οι προκλήσεις
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce
Απάντηση