Η «νοτιο-κορεατική Amazon», η Coupang ανακοίνωσε (αρχείο PDF) πωλήσεις 18,4 δισ. δολάρια έναντι 11,9 δισ. δολάρια το έτος 2020, αυξημένες κατά 54% το 2021, ενώ οι ζημιές εκτοξεύτηκαν στα 1,54 δισ. δολάρια έναντι ζημιών 463 εκατ. δολάρια το 2020, λόγω των επενδύσεων σε νέους αποθηκευτικούς χώρους.
Μέσω των παραπάνω υποδομών, η εισηγμένη εταιρεία ελέγχει την εφοδιαστική αλυσίδα στο σύνολό της, καθώς και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, μέχρι και το «τελευταίο μίλι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μία μεγάλη πυρκαγιά στις 17 Ιουνίου πέρυσι κατέστρεψε ολοσχερώς ένα κέντρο Fulfilment της Coupang.

Το 2021 οι χώροι logistics της Coupang έφθασαν τα 42 εκατ. τ.μ. έναντι 17 εκατ. τ.μ. το 2019.
Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή της βάση – από 14,85 εκατ. πελάτες το 2020 – η Coupang απαριθμεί σήμερα (αρχείο PDF) 18 εκατ. ενεργούς πελάτες εκ των οποίων 9 εκατ. είναι μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας WOW (το μηνιαίο κόστος ανέρχεται στα 2.900 ουόν, κάτι που μεταφράζεται κατά προσέγγιση σε 2,40 δολάρια).

Προτάσεις Αξίας της συνδρομητικής υπηρεσίας WOW – Πηγή: Coupang
Η διοίκηση ανακοίνωσε ότι φέτος αναμένεται να παρουσιάσει ζημίες EBITDA κάτω των 400 εκατ. δολαρίων.
Η Coupang βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Coupang: Άντλησε 4,6 δισ. δολάρια από την IPO
- Coupang: Με πωλήσεις 12 δισ. δολάρια υπέβαλε αίτηση για IPO στις ΗΠΑ
- Τα 12 κορυφαία, βάσει τζίρου, B2C ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2020
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Logistics, M-Commerce, On-Demand Commerce
Απάντηση