Chewy: Αύξηση πωλήσεων κατά 24% στα 8,9 δισ. δολάρια

Στα 8,9 δισ. δολάρια ανήλθαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της Chewy το 2021, καταγράφοντας άνοδο της τάξεως 24,4% σε σχέση με το 2020, ενώ οι καθαρές ζημιές του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, υποχώρησαν στα 73,8 εκατ. δολάρια από 92,5 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που ανακοινώθηκαν, η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA μειώθηκε κατά 7,8% σε 78,6 εκατ. δολάρια με το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA να διαμορφώνεται σε 0,9%.

Η εταιρεία διεύρυνε, επίσης, την ενεργή πελατειακή της βάση – από 19,2 εκατ. πελάτες το 2020 – η Chewy απαριθμεί σήμερα 20,7 εκατ. ενεργούς πελάτες, με καθαρές πωλήσεις 430 δολάρια ανά πελάτη (+15,6%).

Αξίζει να αναφερθεί ότι το 70,7% των πωλήσεων (6,8 δισ. δολάρια) της εισηγμένης εταιρείας αφορά πωλήσεις μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Chewy’s Autoship subscription program.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι η κτηνιατρική υπηρεσία της – B2B πλατφόρμα Practice Hub συνεργάζεται με περισσότερες από 300 κλινικές, ενώ το 2023 θα λανσάρει τόσο το πρόγραμμα επιβράβευσης “Chewy Loyalty” όσο και διαφημιστικές υπηρεσίες.

Για την χρήση 2022, η εταιρεία αναμένει να σπάσει το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.

Ελληνική αγορά

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, να θυμίσουμε ότι πέρυσι η πολυκαναλική Petcity, η μεγαλύτερη αλυσίδα πώλησης προϊόντων για κατοικίδια στην Ελλάδα, εξαγοράστηκε („Zooplus και Petcity εξαγοράστηκαν από επενδυτικά σχήματα) από την BC Partners, ενώ όπως έγινε χθες γνωστό, το επενδυτικό ταμείο SMERemediumCap απέκτησε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της εταιρείας «Πλακεντία Κτηνιατρική Α.Ε.».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, E-Health

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.