THG: Πωλήσεις 2,25 δισ. στερλίνες το 2022, αυξημένες κατά 3%

Ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, η THG (πρώην The Hut Group), ανακοίνωσε πωλήσεις 2,25 δισ. στερλίνες για το 2022, μια ετήσια αύξηση της τάξης του 3% σε σχέση με το 2021, έναντι εκτιμήσεων για αύξηση 10-15%.

THG Group Annual Revenue FY 2010-2022

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του ομίλου, οι πωλήσεις του τομέα ομορφιάς, που πέρυσι έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. σε πωλήσεις, εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 6,1% (1,19 δισ. στερλίνες το 2022 έναντι 1,12 δισ. στερλίνες το 2020), αντιπροσωπεύοντας το 52,63% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής της THG Nutrition σημείωσαν αύξηση 2% στα 672 εκατ. στερλίνες, ενώ οι πωλήσεις του τομέα των υπηρεσιών της THG Ingenuity σημείωσαν άνοδο 7,1% στα 208 εκατ. στερλίνες.

Αντίθετα, κατά 16,9% υποχώρησαν οι πωλήσεις της κατηγορίας των OnDemand υπηρεσιών.

Η THG αναμένει τώρα λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA) μεταξύ 70-80 εκατ. στερλινών, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για κέρδη 100-130 εκατ. στερλινών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: