Ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, η THG (πρώην The Hut Group), ανακοίνωσε πωλήσεις 2,25 δισ. στερλίνες για το 2022, μια ετήσια αύξηση της τάξης του 3% σε σχέση με το 2021, έναντι εκτιμήσεων για αύξηση 10-15%.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του ομίλου, οι πωλήσεις του τομέα ομορφιάς, που πέρυσι έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. σε πωλήσεις, εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 6,1% (1,19 δισ. στερλίνες το 2022 έναντι 1,12 δισ. στερλίνες το 2020), αντιπροσωπεύοντας το 52,63% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.
Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής της THG Nutrition σημείωσαν αύξηση 2% στα 672 εκατ. στερλίνες, ενώ οι πωλήσεις του τομέα των υπηρεσιών της THG Ingenuity σημείωσαν άνοδο 7,1% στα 208 εκατ. στερλίνες.
Αντίθετα, κατά 16,9% υποχώρησαν οι πωλήσεις της κατηγορίας των OnDemand υπηρεσιών.
Η THG αναμένει τώρα λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA) μεταξύ 70-80 εκατ. στερλινών, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για κέρδη 100-130 εκατ. στερλινών.
Σχετικά άρθρα:
- THG: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες ο τζίρος του τομέα ομορφιάς THG Beauty
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 41% στα 1,6 δισ. στερλίνες
- The Hut Group: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 1,9 δισ. στερλίνες
- THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
- The Hut Group: Εξαγόρασε την εταιρεία παραγωγής καλλυντικών Acheson & Acheson
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες
- The Hut Group: Θέλει να κυριαρχήσει και στην αυστραλέζικη αγορά – εξαγοράσε και τη RY
- The Hut Group: Εξαγόρασε και τη Glossybox
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food
Απάντηση