Η μεγαλύτερη εταιρεία σε τζίρο στην πώληση στρωμάτων απευθείας στον καταναλωτή (Direct to Consumer-D2C), η γερμανική Emma, κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς εμφάνισε (via) καθαρές πωλήσεις 873 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 35% σε σχέση με το 2021 και σχεδόν εξαπλάσιες με το 2019, πουλώντας συνολικά 2,3 εκατ. στρώματα σε όλο τον κόσμο.
Μάλιστα, η Emma παρέμεινε για πέμπτη συνεχή χρονιά σε κερδοφόρο ρότα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 80% των συνολικών πωλήσεων, ενώ η Ευρώπη αποτελεί την σημαντικότερη αγορά της εταιρείας συνεισφέροντας στο 80% των εσόδων της.
Στον αντίποδα, οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου στρωματοποιίας επιδιώκουν να «ξαναπιάσουν» τα μεγέθη της προ μνημονίων περιόδου.
Στο παρελθόν είχα αναφερθεί εκτενέστερα τόσο στην Emma όσο και στις δυσκολίες του κλάδου της στρωματοποιίας αλλά και στην εξειδίκευση, που αποτελεί έναν από τους μοχλούς ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σχετικά άρθρα:
- Στρωματοποιία: Με πωλήσεις 645 εκατ. ευρώ το 2021, η Emma «έφαγε» στον ύπνο την Casper
- Εγκαταλείπει το Χρηματιστήριο η Casper
- Η Casper δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας – μια αξιολόγηση της αγοράς
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce
Απάντηση