Το 2021, η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα ρολογιών πολυτελείας –βάσει GMV-, η Chrono24, έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε έσοδα, ενώ πρόσφατα παρουσίασε τον Rolando ως νέο μέτοχο, με ποσοστό 0,01%, γεγονός που, σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO Tim Stracke, θα οδηγήσει στην αύξηση της εμπιστοσύνης στην πλατφόρμα.
Ειδικότερα, το 2021, τα συνολικά έσοδα του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 103,2 εκατ. ευρώ έναντι εκτίμησης 118,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ωστόσο αύξηση 65,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος, μετά την εξαγορά της Zeitauktion το 2019, δρα ολοένα και περισσότερο ως έμπορος. Ήδη, το 40% των εσόδων, ήτοι 41,3 εκατ. ευρώ, προέρχεται από το εμπόριο ρολογιών, ενώ η αξία των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτής ξεπέρασαν σε αξία τα 2,5 δισ. ευρώ.
Για το 2022, ο όμιλος αναμένει έσοδα αυξημένα μεταξύ 55-65% σε ετήσια βάση.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ιδρύθηκε το 2003, έχει λάβει συνολικά επενδυτικά κεφάλαια άνω των 180 εκατ. ευρώ, ενώ είναι θέμα χρόνου (πιθανώς τα επόμενα 1-3 χρόνια) η είσοδος του ομίλου στο Χρηματιστήριο.
Στο παρελθόν, σάς είχα αναλύσει τον μετασχηματισμό της αγοράς πολυτελών ρολογιών („Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»”).
Σχετικά άρθρα:
- Στο χρηματιστήριο ετοιμάζεται να μπει η Chronext
- Chronext: Έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ
- Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»
Categories: e-commerce, E-Fashion, Recommerce
Απάντηση