Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η γερμανική πλατφόρμα πολυτελών ειδών μόδας Mytheresa, κατά τη χρήση 2023, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4% και διαμορφώθηκαν στα 769 εκατ. ευρώ, έναντι 690 εκατ. ευρώ το 2022. Αντίστοιχα, το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) ανήλθε στα 856 εκατ. ευρώ από τα 747 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 14,5%.
Το καθαρό αποτέλεσμα ήταν ζημιές ύψους 15,1 εκατ. ευρώ έναντι 7,9 εκατ. ευρώ το 2022.
Κατανομή πωλήσεων και πελατειακή βάση
Η κατανομή πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή το 2023 ήταν 16,7% στη Γερμανία, 39% στην Ευρώπη (εκτός Γερμανίας), 18% στις Ηνωμένες Πολιτείες και 26,3% σε άλλες αγορές.
Σε ότι αφορά την πελατειακή της βάση, η εισηγμένη εταιρεία την ενίσχυσε κατά 75 χιλιάδες ή κατά 9,6%. Συνολικά, η Mytheresa αριθμεί 856 χιλιάδες ενεργούς πελάτες και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 2,35 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 654 ευρώ έναντι 626 ευρώ το 2022.
Για τη χρήση 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι περιμένει οι καθαρές πωλήσεις και το GMV να αυξηθούν μεταξύ 8% και 13% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Mytheresa, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Mytheresa: Αυξημένες πωλήσεις κατά 13% στα 690 εκατ. ευρώ το 2022
- Mytheresa: Αύξηση πωλήσεων 36% στα 612 εκατ. ευρώ
- Mytheresa: Άντλησε 407 εκατ. δολάρια από την IPO
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση