Η Zalando χάνει τη Sephora ως προμηθευτή-συνεργάτη προϊόντων ομορφιάς

Η Sephora, o γαλλικός κολοσσός των καλλυντικών της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, του κορυφαίου ομίλου προϊόντων πολυτελείας στον κόσμο, ανακοίνωσε πρόσφατα την παύση της συνεργασίας με τη μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα eFashion της Ευρώπης, τη Zalando η οποία διακόπτεται ως συνεργάτης-προμηθευτής προϊόντων ομορφιάς prestige και exclusive brands, καθώς αυτή επιθυμεί  να δρα πια ανεξάρτητη, προωθώντας τα δικά της κανάλια.

Sephora and Zalando are winding down their partnershipΥπενθυμίζεται ότι η Sephora είχε κλείσει τη συμφωνία πιλοτικής συνεργασίας με τη Zalando το καλοκαίρι του 2021, αρχικά,  για τη γερμανική αγορά και μετέπειτα για την ιταλική αγορά, ενώ λίγο καιρό μετά είχε ανακοινώσει την εξαγορά της αγγλικής εταιρείας e-Beauty Feelunique.

Σημειώνεται, επιπλέον, ότι το 2022 οι πωλήσεις του δικτύου καταστημάτων επιλεγμένης λιανικής της LVMH, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα καταστήματα καλλυντικών Sephora, ανήλθαν στο ποσό των 14,85 δισ. ευρώ από 11,75 δισ. ευρώ το 2021. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην οικονομική έκθεση δεν γίνεται καμία αναφορά για το ύψος των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Όσο αφορά στις επιδόσεις του δικτύου για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, θα παρατηρήσουμε ότι ο τζίρος ανήλθε (αρχείο PDF) στα 8,36 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 26% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022.

Στην Ελλάδα, η αλυσίδα λειτουργεί 35 καταστήματα, καθώς επίσης και θυγατρική εταιρεία στην Κύπρο. Με βάση επίσημα στοιχεία της εταιρείας, η Sephora Greece AE το 2021 είχε αυξημένο τζίρο κατά 19,1% συγκριτικά με το 2020, συνολικού ύψους 38,8 εκατ ευρώ. Ωστόσο, η χρήση ήταν ζημιογόνος με την εταιρεία να καταγράφει ζημιές ύψους 2,56 εκατ ευρώ, έναντι κερδών ύψους 33,96 εκατ ευρώ το 2020.

Νέο μέγα Deal για τη Zalando;

Ίσως τελικά επαληθευτούν οι εικασίες για εξαγορά από τη Zalando της Flaconi, η οποία ανήκει στον γερμανικό όμιλο MME, την ProSiebenSat1. Με πωλήσεις 354 εκατ. ευρώ  (αρχείο PDF) το 2021, μια πιθανή εξαγορά της Flaconi, θα έκανε τη Zalando έναν από τους μεγαλύτερους γίγαντες λιανικής πώλησης προϊόντων ομορφιάς, μέσω διαδικτύου.

Από την άλλη, η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη, η Douglas, διατηρεί το ενδιαφέρον της για εισαγωγή στο Χρηματιστήριο εντός του 2024, ενώ κορυφαία διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη είναι η τσεχική Notino, αφού το 2022 ξεπέρασε και το ορόσημο του 1 δισ. ευρώ σε έσοδα.

Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει την εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: