Zalando: GMV 14,8 δισ. ευρώ και έσοδα 10,34 δισ. ευρώ το 2022

Έσοδα 10,34 δισ. ευρώ παρουσίασε το 2022 η Zalando, έναντι 10,35 δισ. ευρώ το 2021, ενώ το GMV (Gross Merchandise Value – η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της) ανήλθε στα 14,8 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 3,2% σε ετήσια βάση.

Zalando's GMV grew 3% to 14.8 billion euros in 2022 with revenue stable at 10.3 billion euros compared with a year ago

Αναφορικά με τις οικονομικές επιδόσεις (αρχείο PDF) του γερμανικού Ομίλου, τα συνολικά προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (προσαρμοσμένο EBIT) ανήλθαν σε 184,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 60,6% έναντι 468,4 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 16,8 εκατ. ευρώ έναντι 234,5 εκατ. ευρώ το 2021.

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία

Οι λιανικές πωλήσεις από την κατηγορία Fashion Store ανήλθαν στα 9,27 δισ. ευρώ, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 56,24% του συνολικού τζίρου, οι πωλήσεις της Zalando Lounge (πρόσφατα μετονομάστηκε σε “Lounge by Zalando“) και των Outlets ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ (+10%), ενώ τα έσοδα από πωλήσεις υπηρεσιών διαφήμισης και από άλλες B2B υπηρεσίες ανήλθαν στα 373 εκατ. ευρώ (+23%).

Πελατειακή βάση

Όσον αφορά την πελατειακή βάση της κορυφαίας -βάσει τζίρου- πλατφόρμας e-Fashion στην Ευρώπη, στο τέλος Δεκεμβρίου ο αριθμός των πελατών ήταν στα 51,2 εκατ., αριθμός αυξημένος κατά 2,7 εκατ. πελάτες (+5,7%) σε σχέση με το 2021 και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 5,1 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 56,70 ευρώ.

Zalando continued to grow and reached more than 50 million active customers.Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή βάση των μελών της στη συνδρομητική υπηρεσία Zalando Plus – από 1 εκατ. πελάτες το 2021 – η Zalando απαριθμεί σήμερα περισσότερα από 2 εκατ. πελάτες-μέλη – σε όλη την Ευρώπη.

H Zalando βρίσκεται ανάμεσα στα 10 κορυφαία -βάσει τζίρου- ηλεκτρονικά καταστήματα-πλατφόρμες του κόσμου. Την ανανεωμένη κατάταξή της για το έτος 2022, θα σας την παρουσιάσουμε σε προσεχές άρθρο μας.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: