Έσοδα 10,34 δισ. ευρώ παρουσίασε το 2022 η Zalando, έναντι 10,35 δισ. ευρώ το 2021, ενώ το GMV (Gross Merchandise Value – η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της) ανήλθε στα 14,8 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 3,2% σε ετήσια βάση.
Αναφορικά με τις οικονομικές επιδόσεις (αρχείο PDF) του γερμανικού Ομίλου, τα συνολικά προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (προσαρμοσμένο EBIT) ανήλθαν σε 184,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 60,6% έναντι 468,4 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 16,8 εκατ. ευρώ έναντι 234,5 εκατ. ευρώ το 2021.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Οι λιανικές πωλήσεις από την κατηγορία Fashion Store ανήλθαν στα 9,27 δισ. ευρώ, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 56,24% του συνολικού τζίρου, οι πωλήσεις της Zalando Lounge (πρόσφατα μετονομάστηκε σε “Lounge by Zalando“) και των Outlets ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ (+10%), ενώ τα έσοδα από πωλήσεις υπηρεσιών διαφήμισης και από άλλες B2B υπηρεσίες ανήλθαν στα 373 εκατ. ευρώ (+23%).
Πελατειακή βάση
Όσον αφορά την πελατειακή βάση της κορυφαίας -βάσει τζίρου- πλατφόρμας e-Fashion στην Ευρώπη, στο τέλος Δεκεμβρίου ο αριθμός των πελατών ήταν στα 51,2 εκατ., αριθμός αυξημένος κατά 2,7 εκατ. πελάτες (+5,7%) σε σχέση με το 2021 και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 5,1 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 56,70 ευρώ.
Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή βάση των μελών της στη συνδρομητική υπηρεσία Zalando Plus – από 1 εκατ. πελάτες το 2021 – η Zalando απαριθμεί σήμερα περισσότερα από 2 εκατ. πελάτες-μέλη – σε όλη την Ευρώπη.
H Zalando βρίσκεται ανάμεσα στα 10 κορυφαία -βάσει τζίρου- ηλεκτρονικά καταστήματα-πλατφόρμες του κόσμου. Την ανανεωμένη κατάταξή της για το έτος 2022, θα σας την παρουσιάσουμε σε προσεχές άρθρο μας.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando ξεπέρασε τους 50 εκατ. πελάτες
- Zalando: Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις
- Zalando: Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+23%) στα 8 δισ. ευρώ το 2020
- Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes, Shopping Clubs
Απάντηση