Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, η τσεχική Notino, αφού το 2020 «έσπασε» το φράγμα των 500 εκατ. σε πωλήσεις, το 2022 ξεπέρασε και το ορόσημο του 1 δισ. ευρώ σε έσοδα, ποσό που ισοδυναμεί με τον συνολικό τζίρο καλλυντικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, ο τζίρος αυτός ισοδυναμεί με αύξηση +156% σε σχέση με το προ-πανδημικό 2019.
Η κορυφαία διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη δραστηριοποιείται σε συνολικά 27 χώρες (η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2017) και διαθέτει περισσότερους από 20 εκατ. πελάτες, ενώ σήμερα η εταιρεία πραγματοποιεί μόλις το 15% του συνολικού τζίρου της από την αγορά της Τσεχίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία λειτουργεί τρία κέντρα αποθήκευσης και διανομής, ένα στη Τσεχία, ένα στη Ρουμανία, το οποίο εξυπηρετεί και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, καθώς και ένα στην Ιταλία (το τέταρτο κέντρο θα λειτουργήσει φέτος στην Πολωνία), ενώ παράλληλα λειτουργεί και 26 φυσικά καταστήματα.
Τέλος, αν η ανάπτυξη της Notino συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς, αυτή εκτιμάται ότι φέτος θα ξεπεράσει τις αντίστοιχες ηλεκτρονικές πωλήσεις της Douglas αλλά και της THG Beauty.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Στα επίπεδα των 1,2 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το 2022
- Notino: Αύξηση τζίρου κατά 35% στα 740 εκατ. ευρώ το 2021
- THG: Πωλήσεις 2,25 δισ. στερλίνες το 2022, αυξημένες κατά 3%
- Χρονιά ρεκόρ για τη Notino – 557 εκατ. ευρώ (+43%) ο τζίρος
- Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ
- Notino: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων ύψους 327 εκατ. ευρώ το 2018
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση