Έσπασαν το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων οι online πωλήσεις της Walmart

Οι παγκόσμιες online πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού σούπερ μάρκετ Walmart έσπασαν το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων οι οποίες ήταν αυξημένες κατά 23% σε σχέση με τη χρήση του 2023, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για τη δωδεκάμηνη οικονομική χρήση που έληξε στις 31 Ιανουαρίου 2024.

Walmart's ecommerce sales surpassed $100 billion (+23%) for the in fiscal 2024.Ειδικότερα, στις ΗΠΑ, το ηλεκτρονικό εμπόριο κατέγραψε άνοδο 17% φτάνοντας στα 62,5 δισ. δολάρια, στις διεθνείς αγορές κατέγραψε άνοδο 44% στα 29,2 δισ. δολάρια και τέλος, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Sam΄s Club κατέγραψαν αντίστοιχα άνοδο 17% στα 9,8 δισ. δολάρια.

Να σημειωθεί ότι το επίπεδο των πραγματικά αμιγών διαδικτυακών πωλήσεων βρίσκεται αρκετά κάτω από το ανακοινωθέν νούμερο, καθώς στις ΗΠΑ ο κορυφαίος λιανοπωλητής συνεχίζει να εστιάζει (αρχείο PDF) το ενδιαφέρον του στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στην παραλαβή – παράδοση των παραγγελιών στα καταστήματά της.

Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 648,1 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 6% σε σχέση για τη χρήση 2023, εκ των οποίων 3,4 δισ. δολάρια (+28%) αφορούν έσοδα από διαφήμιση.

Σχετικά με το τελευταίο και προσπαθώντας να αναπτύξει τη διαφημιστική της δραστηριότητα, η Walmart ανακοίνωσε πρόσφατα την εξαγορά της εταιρείας τηλεοπτικού περιεχομένου Vizio έναντι 2,3 δισ. δολαρίων.

Τέλος, όσον αφορά στις διεθνείς συμμετοχές της, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι στο οικοσύστημά της ανήκει η ινδική Flipkart και πως είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της κινεζική JD.com.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Multichannel Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.