Η Walmart ξεπέρασε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την eBay σε πωλήσεις, καθώς βάση των οικονομικών στοιχείων που ανακοινώθηκαν, το GMV (Gross Merchandise Value – η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της) της eBay διαμορφώθηκε (αρχείο PDF) στα 73,2 δισ. δολάρια από 73,9 δισ. δολάρια το 2022, ενώ οι παγκόσμιες online πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού σούπερ μάρκετ Walmart ξεπέρασαν το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων (2022: 82 δισ. δολάρια).
Επιπλέον, η eBay στους 13 εκατ. πελάτες που έχασε το 2022 ήρθε να προσθέσει στο δωδεκάμηνο του 2023 άλλους 2 εκατ. πελάτες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αν, μάλιστα, συγκρίνουμε την πελατειακή της βάση της εταιρείας το 2023 με αυτή του 2019, δηλαδή του τελευταίου τυπικού έτους πριν από την πανδημία, τότε η εταιρεία έχασε συνολικά 51 εκατ. πελάτες.
Δεδομένου ότι και στους επόμενους μήνες δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην πορεία του «στυλοβάτη του εμπορίου του παρελθόντος», γίνεται εύκολα κατανοητό ότι όσο πιο γρήγορα βρεθεί αγοραστής, τόσο το καλύτερο για την eBay.
Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η eBay έχασε 13 εκατ. πελάτες, απώλειες 13 δισ. δολάρια σε όρους GMV το 2022
- H eBay έχασε στο πρώτο εξάμηνο άλλους 9 εκατ. πελάτες
- Η eBay χάνει 4 εκατ. πελάτες στην Τουρκία, ενώ παράλληλα χάνει και τον υπεύθυνο για την αγορά της Ευρώπης
- Η eBay έχασε 21 εκατ. πελάτες, υποχώρησαν τα έσοδα στο α’ τρίμηνο του 2022
- Η eBay έχασε 15 εκατ. πελάτες, αλλά και 13,6 δισ. δολάρια σε όρους GMV
- eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση