Dymant: Shopping Club με περιορισμένες και αριθμημένες εκδόσεις προϊόντων

Μια εντελώς διαφορετική στρατηγική του επιχειρηματικού μοντέλου των Shopping Clubs ακολουθεί η γαλλική Dymant.  Το συγκεκριμένο γαλλικό Startup προσφέρει περιορισμένες και αριθμημένες εκδόσεις προϊόντων, αποκλειστικά για το εύπορο διεθνές καταναλωτικό κοινό. Ενώ για να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει να έχει συστηθεί από έναν (εύπορο) πελάτη.

DymantΟι τιμές των προϊόντων θα ξεκινούν από 500 δολάρια και θα φτάνουν μέχρι τις μερικές χιλιάδες δολάρια. Ενώ στο μηνιαίο ψηφιακό της μαγκαζίνο «The Secret», θα παρουσιάζει μέσω αφήγησης (Storytelling), τον τρόπο κατασκευής των προσφερόμενων προϊόντων.

Η Dymant έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,2 εκτ. δολαρίων από την Partech Ventures και την IDinvest. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση αυτής, στις αγορές της Ασίας.

Στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας. Ενώ πρόσφατα σάς είχα αναλύσει το μέλλον των Shopping Clubs.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shopping Clubs

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: