Η Amazon ανοίγει για όλους το οικοσύστημα του Dash Button

Μετά το άνοιγμα της υπηρεσίας Amazon Dash Replenishment Service προς όλους τους κατασκευαστές, η Amazon ανοίγει και το οικοσύστημα του Dash Button (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού). Παράλληλα με το λανσάρισμα της συσκευής αγορών AWS IoT Button, η Amazon ξεκίνησε διαγωνισμό για το ποιος θα αναπτύξει τις πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές IoT. Βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο, οι παραπάνω προγραμματιζόμενες συσκευές ξεπουλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες.

Amazon-Programmable-Dash-BuΗ στρατηγική της Amazon είναι ξεκάθαρη. Αυτή σκοπεύει να καθιερώσει την Dash πλατφόρμα ως το πραγματικό πρότυπο πραγματοποίησης αγορών.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Απλά ότι στο άμεσο μέλλον, μέσω των αλλαγών στην ψηφιακή διαδικασία αγοράς των καταναλωτών και του Contextual Commerce (Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο), η Amazon καταργεί την αναζήτηση – επιλογή προϊόντων αλλά και τη διαφάνεια των τιμών.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, Innovation, IoT, On-Demand Commerce, Smart Devices, Trends

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: