Προβληματική κρίνεται η γερμανική Windeln.de (Windeln.de: Εξειδίκευση στις παιδικές πάνες), καθώς ένα χρόνο μετά την είσοδό της στο χρηματιστήριο και την πρόσφατη αναθεώρηση των προβλέψεών της για τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2016 από 265 εκατ. ευρώ στα 235 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF), το υπεραισιόδοξο επιχειρηματικό μοντέλο αυτής, αλλά ιδίως η επικοινωνιακή της στρατηγική αποδείχθηκαν τελικά κατώτερες των περιστάσεων (αρχείο PDF).
Ειδικότερα, η Windeln.de αποφάσισε το κλείσιμο του Shopping Club “Nakiki” (Διεθνοποίηση: Η Windeln.de μετονομάζει το Shoppingclub της Windelbar σε Nakiki) καθώς και την απόλυση 100 εργαζομένων σε αυτό.
Αφορμή στάθηκε η μείωση των πωλήσεων της στη κινεζική αγορά κατά 1/4, λόγω έναρξης ισχύος της νέας τελωνειακής νομοθεσίας σε αυτή, αλλά και στην ατυχή αλλαγή του πληροφοριακού συστήματος ERP, η οποία επέφερε πολλά προβλήματα στις έγκαιρες παραδόσεις των παραγγελιών.
Οι επόμενοι μήνες θα δείξουν εάν η νέα οργανωτική δομή και η νέα στρατηγική της Windeln.de θα επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα για να ξαναμπεί σε πορεία ανάπτυξης.
Σχετικά άρθρα:
- Windeln.de: Αύξηση τζίρου κατά 76% στα 178,6 εκατ. ευρώ
- Διεθνοποίηση: Η Windeln.de μετονομάζει το Shoppingclub της Windelbar σε Nakiki
- Η Windeln.de ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο
- Windeln.de: Είσπραξη 45 εκατ. ευρώ από επενδυτικά κεφάλαια
- Windeln.de: Εξειδίκευση στις παιδικές πάνες
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση