Γερμανία: Στα 52,74 δισ. ευρώ (+12,5%) οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2016

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh), ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών προϊόντων B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία ανήλθε στα 52,74 δισεκατομμύρια ευρώ το 2016, εμφανίζοντας αύξηση κατά 12,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 14,2 δισ. ευρώ (+9,5%). Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων στη Γερμανία για το 2016 ανήλθε στα 66,94 δισ. ευρώ.

germany-ecommerce-2011_2016Ο παραπάνω τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων αντιπροσωπεύει περίπου το 92% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2015 ανήλθε στα 57,10 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου ύψους 72 δισ. ευρώ αντιπροσωπεύουν περίπου το 13% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 11,16 δισ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 8,74 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η κατηγορία των επίπλων και της διακόσμησης βρίσκονται στην έκτη θέση κατάταξης με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,92 δισ. ευρώ. Αξιοσημείωτη είναι και η αυξητική τάση που ακολουθούν οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (+26,7% στα 932 εκατ. ευρώ).

germany_online-sales-per-chΟι περισσότεροι πελάτες του διαδραστικού εμπορίου ενημερώνονται για τα προϊόντα μέσω των ιστοσελίδων των εμπόρων (71,1%). Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης με ποσοστό 25,9%, ενώ στην πέμπτη θέση κατατάσσονται οι αναζητήσεις μέσω μηχανών σύγκρισης προϊόντων (10,7%).

Όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής, ο πιο διαδεδομένος τρόπος πληρωμής είναι μέσω χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (32,4%). Αυτόν ακολουθούν οι ψηφιακοί τρόποι πληρωμής (PayPal, Giropay και Sofortüberweisung) με ποσοστό 24%, ενώ η πληρωμή μέσω τιμολογίου βρίσκεται στην τρίτη θέση με ποσοστό 19,6%. Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών βρίσκονται στην τέταρτη θέση ως ο πιο διαδεδομένος τρόπος πληρωμής με 15,7%, ενώ στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα βρίσκονται η αποπληρωμή των παραγγελιών με αντικαταβολή (1,4%) και η εξόφληση μέσω δόσεων (1,3%).

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Γερμανίας είναι μαζί με αυτήν της Μ. Βρετανίας οι πιο αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη (Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά), και ως εκ τούτου, αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:e-commerce, Export 2.0, Internationalization, Studies

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: