Οι κινεζικοί γίγαντες του διαδικτύου η Tencent και η JD.com (JD.com: Η «κινεζική Amazon» αναμένει για το 2017 πωλήσεις ύψους 50 δισ. δολάρια), συμπράττουν ενάντια της Alibaba επενδύοντας από κοινού το ποσό των 863 εκατ. δολαρίων (Tencent, JD.com and Vipshop Announce Equity Investment and Business Cooperation) στον βασιλιά των Shopping Clubs, την επίσης κινεζική Vipshop (Vipshop: Αύξηση πωλήσεων κατά 40,8% στα 8,15 δισ. δολάρια για το 2016), οι πωλήσεις της οποίας θα ξεπεράσουν φέτος το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων.
Ειδικότερα, η Tencent θα καταβάλλει το ποσό των 604 εκατ. δολαρίων για την απόκτηση του 7% των μετοχών της Vipshop, ενώ αντίστοιχα η JD.com η οποία κατέχει ήδη το 2,5% των μετοχών της Vipshop, θα επενδύσει το ποσό των 259 εκατ. δολαρίων, αυξάνοντας τη συμμετοχή της στην εταιρεία σε 5,5%.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο κινεζικός γίγαντας του διαδικτύου Tencent Holding, η πρώτη σε κεφαλαιοποίηση εταιρεία της Ασίας, είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της JD.com, καθώς ελέγχει το 21,25% της «κινεζικής Amazon», ενώ στην ιδιοκτησίας της βρίσκεται και η γνωστή εφαρμογή WeChat.
Σχετικά άρθρα:
- Vipshop: Αύξηση πωλήσεων κατά 40,8% στα 8,15 δισ. δολάρια για το 2016
- JD.com: Η «κινεζική Amazon» αναμένει για το 2017 πωλήσεις ύψους 50 δισ. δολάρια
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του 2016
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση