Προϊόντα αξίας 58,5 δισ. ευρώ (+10,9%) αγόρασαν online οι Γερμανοί το 2017

Με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τρέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh), οι Γερμανοί καταναλωτές αγόρασαν προϊόντα μέσω του Διαδικτύου, συνολικής αξίας 58,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2017 έναντι 52,74 δισεκατομμύρια ευρώ την περασμένη χρονιά (αύξηση 11% περίπου). Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 16 δισ. ευρώ (+4,7%). Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C στη Γερμανία για το 2017 ανήλθε στα 74,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων B2C μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 11,76 δισ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 9,88 δισ. ευρώ. Στη συνέχεια, την τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των υπολογιστών και εξαρτημάτων με συνολικό τζίρο 4,45 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η κατηγορία των επίπλων και της διακόσμησης βρίσκονται στην έκτη θέση κατάταξης με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,76 δισ. ευρώ. Αξιοσημείωτη είναι και η αυξητική τάση που ακολουθούν οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (+26,3% στα 1,13 δισ. ευρώ) αλλά και οι πωλήσεις φαρμάκων (+10,8% στα 633 εκατ. ευρώ).

Σύμφωνα με την παραπάνω ένωση, κορυφαίο κανάλι των διαδικτυακών πωλήσεων φυσικών προϊόντων είναι οι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως π.χ. της Amazon και της eBay με συνολικές πωλήσεις ύψους 27,9 δισ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι πολυκαναλικοί έμποροι, οι οποίοι εμφάνισαν τη μεγαλύτερη αύξηση (+21%) με συνολικές πωλήσεις ύψους 20,11 δισ. ευρώ. Ενώ στη τρίτη θέση ακολουθούν οι αποκλειστικά διαδικτυακοί παίκτες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις ύψους 8,56 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι πωλήσεις μέσω των Shopping Clubs ανήλθαν στα 393 εκατ. ευρώ.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Γερμανίας είναι μαζί με αυτήν της Μ. Βρετανίας οι πιο αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη (Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά), και ως εκ τούτου, αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό επιχειρείν θα είναι το κεντρικό θέμα του 5ου κατά σειρά εξειδικευμένου event Ηλεκτρονικού Εμπορίου ne33 ThinkTank Thessaloniki 2018.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Export 2.0, Internationalization

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: