Η Westwing κατέγραψε για πρώτη φορά κερδοφορία

Λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 3 εκατομμύρια ευρώ παρουσίασε (αρχείο PDF) το 2018 η Westwing για πρώτη φορά από την έναρξη λειτουργίας της, έναντι ζημιών 4 εκατομμύρια ευρώ την προηγούμενη χρονιά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι καθαρές πωλήσεις της Westwing (Westwing: Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος της το 2017 – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο), του Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, διαμορφώθηκαν το 2017 σε 254 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF) έναντι 220 εκατ. ευρώ το 2017, με το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της να προέρχεται από τις γερμανόφωνες αγορές (56%).

Σημειώνεται ότι η Westwing δραστηριοποιείται σε έντεκα ευρωπαϊκές χώρες (προβληματική είναι η ιταλική αγορά) και σύμφωνα με την ίδια έχει 934 χιλιάδες ενεργούς πελάτες (κυρίως γυναίκες). Οι πελάτισσές της πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 2,6 παραγγελίες ετησίως, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 121 ευρώ.

Πέρα των επωνύμων Brands, η παραπάνω γερμανική εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιό της ένα πλήθος από ιδιωτικές ετικέτες. Αυτές αντιπροσωπεύουν το 18% των συνολικών πωλήσεων.

Πρόσφατα η Westwing λάνσαρε για τις πελάτισσες του διαδικτυακού επιπλοπωλείου της, το WestwingNow, μια υπηρεσία interior design. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο κόστος της παραπάνω υπηρεσίας αυξήθηκε από 25 ευρώ σε 149 ευρώ για κάθε χώρο ξεχωριστά.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Westwing μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: