Αύξηση 3,76% κατέγραψαν οι συνολικές πωλήσεις της MediaMarkt Ελλάς, την οικονομική χρήση 2018/2019, οι οποίες ανήλθαν στα 193 εκατ. ευρώ. Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν, χθες, από τη Ceconomy, στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση των Οικονομικών Αποτελεσμάτων (αρχείο PDF) χρήσης 2018/2019.

Ο τζίρος της μητρικής Ceconomy για την οικονομική χρήση 2018/2019 ανήλθε στα 21,45 δισ. ευρώ, σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,8% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2017/2018. Από την άλλη, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αυξήθηκαν κατά 13% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 2,9 δισ. ευρώ περίπου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αντιπροσωπεύουν το 13,7% των συνολικών πωλήσεων της. Βέβαια, από την άλλη, η εφαρμογή του προγράμματος λιτότητας επιβραδύνει και την ψηφιακή ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, το δ’ τρίμηνο οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση μονάχα 4%.
Η Ceconomy επιμένει στην πολυκαναλική στρατηγική της, με αποτέλεσμα το κλείσιμο μονάχα ενός καταστήματος, αλλά στην περικοπή 2.000 θέσεων εργασίας στη Γερμανία. Στην Ελλάδα η MediaMarkt προχώρησε στην περικοπή 30 θέσεων εργασίας.
Οι αναγνώστες του neoecommerce γνώριζαν εδώ και καιρό („Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά“) ότι το πιo λογικό και μια βιώσιμη λύση για την Media Markt στην Ελλάδα ήταν η σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Public. Οπότε η σύναψη στρατηγικής συμφωνίας της Public και Ceconomy… δεν αποτέλεσε έκπληξη.
Πρόσφατα ξεκίνησε η υλοποίηση της παραπάνω συμφωνίας για τη δημιουργία της νέας, κοινής εταιρείας στην Ελλάδα. Με ενδιαφέρον θα αναμένω το επιχειρηματικό πλάνο του νέου σχήματος, με τα 67 φυσικά και 4 online καταστήματα και με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 13% στα 2,9 δισ. ευρώ
- Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας
- Public: Αύξηση τζίρου 6,4% στα 256,4 εκατ. ευρώ το 2018
- Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών
- Media Markt και Saturn πάνε για… Last Christmas
- Media Saturn: Πτώση εσόδων 3,8% το δ’ τρίμηνο
- Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
- Media-Saturn: Σταμάτησε τη λειτουργία της Redcoon και στη Γερμανία
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24% στα 2,4 δισ. ευρώ
- Η Ceconomy εξαγόρασε το 24,33% της γαλλικής Fnac Darty έναντι 452 εκατ. ευρώ
- Ο όμιλος Metro έβαλε την Media-Saturn στο χρηματιστήριο με την επωνυμία Ceconomy – αυτή αποτιμάται στα 3,2 δισ. ευρώ
- Media-Saturn: Ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο με τη νέα επωνυμία Ceconomy – καταρρέει η Redcoon
- Διασπάται η Metro Group – Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Media-Saturn;
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση