Η γερμανική HelloFresh, η κορυφαία συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων στην παγκόσμια αγορά, οδεύει (αρχείο PDF) σε ρεκόρ εσόδων μεγαλύτερο του 1,7 δισ. ευρώ το 2019, ενώ το περιθώριο προσαρμοσμένου EBITDA θα κυμανθεί στο 0,50% με 1,75%. Το 2018 μπήκε στο κλαμπ των ηλεκτρονικών καταστημάτων με τζίρο δισεκατομμυρίων, σπάζοντας το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις (1,279 δισ. ευρώ).
Μοχλός ανάπτυξης τόσο του τζίρου όσο και της βελτιστοποίησης του περιθωρίου κέρδους είναι πρωταρχικά η ανάπτυξη των πελατολογίου τόσο στην αμερικανική (σημειώνεται ότι είναι η σημαντικότερη αγορά της) όσο και στη διεθνή αγορά. Η HelloFresh δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 9 χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Βρετανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστραλία, Καναδά, Η.Π.Α. και Σουηδία).
Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) του τρίτου εξαμήνου 2019, η εταιρεία απαριθμεί 2,6 εκατ. πελάτες – συνδρομητές (+42,1% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους), ενώ διέθεσε συνολικά 68,9 εκατ. μερίδες γεύματα (+48,1% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους).
Υπενθυμίζω ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής εξάπλωσης του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου, η HelloFresh εξαγόρασε το 2018 την Green Chef και την καναδέζικη Chefs Plate, τις οποίες προτίθεται να λανσάρει μελλοντικά και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές.
Η HelloFresh αποτελεί μόλις τον δεύτερο διαδικτυακό παίκτη στον κλάδο του eFood, μετά την αγγλική Ocado, που σπάει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
Πέρα από την επίσκεψη της Amazon και της Zalando, στο E-Commerce Germany Tour σχεδιάζουμε και την επίσκεψη της HelloFresh.
Σχετικά άρθρα:
- HelloFresh: Αύξηση τζίρου 52% στα 905 εκατ. ευρώ και εξαγορά της Green Chef
- Η HelloFresh άντλησε 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Η HelloFresh ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης
- Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;
- H Rocket Internet θέλει να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά του Online Food Delivery
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- Abo-Commerce: Επιχειρηματικό μοντέλο με …παγίδες
Categories: e-commerce, E-Food, On-Demand Commerce
Απάντηση