Στα 72,6 δισ. ευρώ (+ 11,6%) ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C στη Γερμανία

Στα 72,6 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ) ανήλθε ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία το 2019, σημειώνοντας αύξηση 11,6% σε σύγκριση με το 2018, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι για πρώτη φορά το 1/3 των online αγοραστών πραγματοποίησε τις αγορές του μέσω κινητών συσκευών (Smartphone και tablets). Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 19,6 δισ. ευρώ (+12,3%).

Ο τζίρος του εξ αποστάσεως πωλήσεις προϊόντων αντιπροσωπεύει το 79,14% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2019 ανήλθε στα 94 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 14,8% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τη bevh, το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C στη Γερμανία αναμένεται να φτάσει τα 80 δισ. ευρώ το 2020, ενώ ο συνολικός τζίρος του εξ αποστάσεως εμπορίου θα ξεπεράσει για πρώτη φορά το όριο των 100 δισ. ευρώ.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 14,25 δισ. ευρώ (+12,4%). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 13,22 δισ. ευρώ (+12,2%). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (1,59 δισ. ευρώ) εμφανίζουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (+17,3%).

Τέλος, όσον αφορά το φύλλο, οι γυναίκες είναι οι μεγαλύτεροι φορείς τζίρου για τις πολυκαναλικές πωλήσεις. Αντίθετα, το ανδρικό κοινό είναι το κυρίαρχο φύλο για τους τζίρους που προέρχονται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες – Marketplaces.

Τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν, εκτός των άλλων, ότι η Γερμανική αγορά αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές („Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά“) για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι στα τέλη Απριλίου, το neoecommerce θα ανοίξει για πρώτη φορά στους έλληνες εμπόρους τις πόρτες των κορυφαίων εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία, για να μάθουν από πρώτο χέρι τι συμβαίνει στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη Γερμανία και να γνωρίσουν την καινοτομία και το οικοσύστημα επιχειρηματικότητας της γερμανικής e-commerce σκηνής.

Σημειώσατε ότι στις 31 Ιανουαρίου 2020 λήγουν οι early bird εγγραφές (αρχείο PDF) για τη συμμετοχή σας στο eCommerce Germany Tour 2020.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: