Στα 72,6 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ) ανήλθε ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία το 2019, σημειώνοντας αύξηση 11,6% σε σύγκριση με το 2018, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι για πρώτη φορά το 1/3 των online αγοραστών πραγματοποίησε τις αγορές του μέσω κινητών συσκευών (Smartphone και tablets). Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 19,6 δισ. ευρώ (+12,3%).
Ο τζίρος του εξ αποστάσεως πωλήσεις προϊόντων αντιπροσωπεύει το 79,14% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2019 ανήλθε στα 94 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 14,8% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.
Σύμφωνα με τη bevh, το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C στη Γερμανία αναμένεται να φτάσει τα 80 δισ. ευρώ το 2020, ενώ ο συνολικός τζίρος του εξ αποστάσεως εμπορίου θα ξεπεράσει για πρώτη φορά το όριο των 100 δισ. ευρώ.
Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 14,25 δισ. ευρώ (+12,4%). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 13,22 δισ. ευρώ (+12,2%). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (1,59 δισ. ευρώ) εμφανίζουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (+17,3%).
Τέλος, όσον αφορά το φύλλο, οι γυναίκες είναι οι μεγαλύτεροι φορείς τζίρου για τις πολυκαναλικές πωλήσεις. Αντίθετα, το ανδρικό κοινό είναι το κυρίαρχο φύλο για τους τζίρους που προέρχονται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες – Marketplaces.
Τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν, εκτός των άλλων, ότι η Γερμανική αγορά αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές („Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά“) για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι στα τέλη Απριλίου, το neoecommerce θα ανοίξει για πρώτη φορά στους έλληνες εμπόρους τις πόρτες των κορυφαίων εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία, για να μάθουν από πρώτο χέρι τι συμβαίνει στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη Γερμανία και να γνωρίσουν την καινοτομία και το οικοσύστημα επιχειρηματικότητας της γερμανικής e-commerce σκηνής.
Σημειώσατε ότι στις 31 Ιανουαρίου 2020 λήγουν οι early bird εγγραφές (αρχείο PDF) για τη συμμετοχή σας στο eCommerce Germany Tour 2020.
Σχετικά άρθρα:
- Ε-Commerce Germany Tour 2020: Το neoecommerce σάς ανοίγει τις πόρτες των κορυφαίων εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία
- Γερμανία: Στα 65,10 δισ. ευρώ (+11,4%) οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2018
- Προϊόντα αξίας 58,5 δισ. ευρώ (+10,9%) αγόρασαν online οι Γερμανοί το 2017
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2017)
- Γερμανία: Στα 52,74 δισ. ευρώ (+12,5%) οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2016
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2016)
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας, 2015
- Γερμανία: Στα 46,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2015
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
- Οι Γερμανοί προτιμούν για τις διαδικτυακές αγορές τους την έκδοση τιμολογίου
- Γερμανία: Στα 39,1 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2C για το 2013
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2012)
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Γερμανία: Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 27 δισ. ευρώ για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Γερμανία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς
- Παρουσίαση: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Περιττό ή Αναγκαίο;
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: e-commerce
Απάντηση