eFood: Ένας από τους κερδισμένους η HelloFresh

Η HelloFresh είναι ένας από τους κερδισμένους στον κλάδο του eFood εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού. Η γερμανική εταιρεία που προσφέρει συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανέρχονται στα 700 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι 420 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019. Το αναπροσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 63,1 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 341,8% (1ο τρίμηνο 2019: -26,1 εκατ. ευρώ).

US Revenue vs International Revenue of Hello Fresh

Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF), η εταιρεία απαριθμεί 4,18 εκατ. πελάτες – συνδρομητές (+68,4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019), ενώ διέθεσε συνολικά 111,3 εκατ. μερίδες γεύματα (+69,6% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019) με μέση αξία καλαθιού τα 47,4 ευρώ.

Μοχλός ανάπτυξης τόσο του τζίρου όσο και της βελτιστοποίησης του περιθωρίου κέρδους είναι πρωταρχικά η ανάπτυξη των πελατολογίου τόσο στην αμερικανική (σημειώνεται ότι είναι η σημαντικότερη αγορά της) όσο και στη διεθνή αγορά, αλλά και η μείωση των δαπανών μάρκετινγκ κατά 14,5 μονάδες.

Operational and Financial KPIs of HelloFresh

Η Hello Fresh βλέπει αύξηση 40% με 55% στις ετήσιες πωλήσεις σε νομισματικά ουδέτερη βάση, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη που έφτανε ως το 27%. Σε ότι αφορά τα λειτουργικά κέρδη, αναμένεται πλέον να αυξηθούν κατά 6-10% για το σύνολο του έτους από την προηγούμενη πρόβλεψη του 4,0-5,5%.

Οικονομικά στοιχεία του 2019

Εκτός από τα οικονομικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτος, η εταιρεία δημοσίευσε και την ετήσια έκθεση του 2019. Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ρεκόρ εσόδων 1,8 δισ. ευρώ το 2019, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 37,4% σε σχέση με το 2018. Το αναπροσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 46,5 εκατ. ευρώ (2018: -54,5 εκατ. ευρώ).

Η Hello Fresh αποτελεί μόλις τον δεύτερο διαδικτυακό παίκτη στον κλάδο του eFood, μετά την αγγλική Ocado, που έχει ξεπεράσει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Food, Sharing Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.