Berlin Brands Group: Εισέρχεται στο κλαμπ των Unicorns

Η Berlin Brands Group, η εταιρεία Direct-to-Consumer (πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή) που αναπτύσσει νέα εμπορικά σήματα (Τα νέα εμπορικά σήματα στα οικοσυστήματα των Marketplaces“), ανακοίνωσε ότι έχει συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 700 εκατ. δολαρίων από την Bain Capital. Σύμφωνα με το Bloomberg, η εισροή αυτών των κεφαλαίων, μετατρέπει την αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση σε unicorn με αξία 1,2 δισ. δολάρια. Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η Bain Capital απέκτησε το μειοψηφικό πακέτο μετοχών που κατείχε μέχρι πρότινος η Ardian.

H καθετοποιημένη κερδοφόρος εταιρεία, το 2020, πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 334 εκατ. ευρώ, απασχολώντας 900 άτομα προσωπικό σε γραφεία στην Ευρώπη, Τουρκία, ΗΠΑ και Ασία, ενώ παράλληλα έχει αναπτύξει 14 σήματα και περισσότερα από 3.700 προϊόντα, τα οποία και διοχετεύει σε Ευρώπη, Τουρκία, ΗΠΑ και Κίνα.

Τα κυριότερα σήματα αυτής είναι το Klarstein (οικοσκευές), Auna (προσωπικές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής και μεγάφωνα) και Capital Sports (αθλητικά όργανα), τα οποία και διαθέτει μέσω των ιδιόκτητων ηλεκτρονικών καταστημάτων της αλλά και μέσω πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου (όπως της Amazon, eBay, Allegro,Tmall και ManoMano).

Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περεταίρω ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας, καθώς και για τη χρηματοδότηση εξαγορών άλλων εταιρειών – brands.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Consumer Electronics, Trends

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: