Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplace και οι αντίστοιχες πλατφόρμες Delivery-as-a-Service, ή αλλιώς online delivery, είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της πανδημίας.
Απόδειξη του γεγονότος αυτού αποτελεί η «απογείωση» του τζίρου της φιλανδικής Wolt, καθώς τα έσοδά της εκτινάχθηκαν (αρχείο PDF) από τα 3 εκατ. ευρώ του 2019 στα 12,8 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά, ενώ και η καθαρή κερδοφορία της τετραπλασιάστηκε, στα 283 χιλιάδες ευρώ περίπου.
Πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε („Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market”) τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης προϊόντων σουπερμάρκετ, το Wolt Market.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Wolt το 2020 ανήλθαν στα 285 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας τριπλάσια αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους για το 2020 ανήλθαν σε ζημιές ύψους 38 εκατ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market
- Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market
- E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- H Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα
- Η Delivery Hero σχεδιάζει να λειτουργήσει 400 μικρές αποθήκες ως το τέλος του έτους
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce
Απάντηση